Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Ivona Franković

33887

Ivona

Franković

Naziv Uloga Akcije
Games for Learning Algorithmic Thinking suradnik
Sustav preporučivanja za računalom podržano učenje suradnik
Creative Classroom suradnik
Digitalne igre u kontekstu učenja, poučavanja i promicanja inkluzivnog obrazovanja suradnik
Coding4Girls suradnik
Naziv Akcije
Franković, Ivona ; Ivašić-Kos, Marina Modifikacija arkadnih igara Space Invaders i Super Mario u edukativne inačice za učenje matematike i hrvatskog jezika // MIPRO / Skala, Karolj (ur.). 2020. str. 1064-1069
Hoić-Božić, Nataša ; Holenko Dlab, Martina ; Franković, Ivona ; Ivašić-Kos, Marina Teaching Programming Skills to Girls // Proceedings of the International Conference e- Learning 2020 / Baptista Nunes, Miguel ; Isaias, Pedro (ur.). international association for development of the information society, 2020. str. 151-154
Franković, Ivona ; Hoić-Božić, Nataša ; Holenko Dlab, Martina ; Ivašić-Kos, Marina Supporting Learning Programming Using Educational Digital Games // Proceedings of the European Conference on Games Based Learning / Elbæk, L. ; Majgaard, G. ; Valente, A. et al. (ur.). Reading: Academic Conferences and Publishing International Limited, 2019. str. 999-1003 doi: 10.34190/GBL.19.094
Hoić-Božić, N. ; Holenko Dlab, M. ; Ivašić-Kos, M. ; Franković, I. Projekt Coding4Girls // MIPRO / Skala, Karolj (ur.). 2019. str. 594-598
Franković, Ivona ; Hoić-Božić, Nataša ; Načinović Prskalo, Lucia Serious Games for Learning Programming Concepts // Conference Proceedings – International Conference the Future of Education. 8th edition. Padova: Pixel - LiberiaUniversitaria, 2018. str. 354-358
Pavkov, Sanja ; Franković, Ivona ; Hoić-Božić, Nataša Comparison of Game Engines for Serious Games // Proceedings of the 40th International Convention MIPRO 2017 / Biljanović, Petar (ur.). Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2017. str. 834-839 doi: 10.23919/MIPRO.2017.7973518
Hoić-Božić, Nataša ; Laanpere, Mart ; Pata, Kai ; Franković, Ivona ; Teder, Signe Introducing Inquiry-Based Learning to Estonian Teachers: Experiences from the Creative Classroom Project // MIPRO 2016 39th International Convention Proceedings / Biljanović, Petar (ur.). Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2016. str. 1115-1120 doi: 10.1109/MIPRO.2016.7522287
nije evidentirano
nije evidentirano