Pregled po CROSBI profilu: Monika Pažur (CROSBI Profil: 34208, MBZ: 362636)
Pronađeno 19 radova
-
1.Pažur, MOnikaSudjelovanje djece rane i predškolske dobi u kraćim odgojno-obrazovnim programima kao oblicima strukturiranog provođenja slobodnog vremena // Zbornik Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević, (2022), 1; 13, 16 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Domović, Vlatka; Drvodelić, Maja; Pažur, MonikaOkruženje za studiranje i profesionalne kompetencije - percepcija redovitih i izvanrednih studenata DRPOO // Zbornik Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević, (2022), 1; 12, 19 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Pažur, Monika; Aladrović Slovaček, KatarinaUloge koje preuzimaju učitelji i roditelji djece razredne nastave u odnosu na odgoj i obrazovanje djeteta // 5. dani obrazovnih znanosti
Zagreb, Republika Hrvatska, 2022. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
4.Pažur, Monika; Aladrović Slovaček, KatarinaRadionica za karijerno savjetovanje: komunikacijske vještine, 2022. (ostalo).
-
5.Pažur, Monika; Drvodelić, MajaPARENTING AS AN IMPORTANT FACTOR IN THE OPTIMAL DEVELOPMENT OF THE CHILD ENROLLED IN EARLY CHILDHOOD EDUCATION INSTITUTIONS // Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 24 (2022), 2; 507-538 doi:ps://.org/10.15516/cje.v24i2.4478 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
6.Barroso-Hurtado, Domingo; Pažur, Monika; Ribeiro, Ana BelaNegotiating “employability” in Europe: Insights from Spain, Croatia and Portugal // Landscapes of Lifelong Learning Policies across Europe / Benasso, S., Bouillet, D., Neves, T., Parreira do Amaral, M. (ur.).
Cham: Springer International Publishing, 2022. str. 165-190 doi:10.1007/978-3-030-96454-2_8 -
7.Zelinka, Jozef; Ribeiro, Ana Bela; Pažur, MonikaAnalysing Subjectification in Lifelong Learning Policymaking: A Comparative Analysis from Portugal, Germany, and Croatia // Landscapes of Lifelong Learning Policies across Europe / Benasso, S. ; Bouillet, D. ; Neves, T. ; Parreira do Amaral, M. (ur.).
Cham: Springer International Publishing, 2022. str. 143-163 doi:10.1007/978-3-030-96454-2_7 -
8.Drvodelić, Maja; Domović, Vlatka; Pažur, MonikaIzvanredno obrazovanje na daljinu tijekom pandemije COVID-19 u proljeće 2020: roditeljska perspektiva // Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 23 (2021), 3; 675-707 doi:10.15516/cje.v23i3.4511 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Kovač, Vesna; Pažur, MonikaAktivnosti i obilježja instrukcijskog školskog vođenja iz perspektive ravnatelja osnovnih škola // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 70 (2021), 2; 5-56 doi:10.38003/sv.70.2.2 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
10.Pažur, Monika; Domović, Vlatka; Kovač, VesnaDemocratic School Culture and Democratic School Leadership // Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 22 (2020), 4; 1137-1164 doi:10.15516/cje.v22i4.4022 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
11.Pažur, MonikaKarakteristike demokratske školske kulture i demokratskoga školskog vođenja u osnovnim školama iz učiteljske perspektive // Metodički ogledi : časopis za filozofiju odgoja, 27 (2020), 2; 49-74 doi:10.21464/mo.27.2.6 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
12.Pažur, MonikaDevelopment and validation of a research instrument for measuring the presence of democratic school leadership characteristics // Educational Management Administration & Leadership, 49 (2020), 49, 17 doi:10.1177/1741143220937312 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
13.Bouillet, Dejana; Domović, Vlatka; Pažur, MonikaCjeloživotno učenje mladih u kontekstu javnih politika – europska perspektiva // Revija za socijalnu politiku, 27 (2020), 1; 1-16 doi:10.3935/rsp.v27i1.1635 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
14.Domović, Vlatka; Drvodelić, Maja; Pažur, MonikaStudentska samoprocjena ovladanosti kompetencijama na diplomskom studiju Ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja // Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO Pedagogija i psihologija: od ispravljanja nedostataka do poticanja osobnih snaga i vrlina / Irena Klasnić (ur.).
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu Učiteljski fakultet, 2019. str. 107-122 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Pažur, Monika; Kovač, VesnaDemokratsko školsko vođenje: analiza dosadašnjih istraživanja i otvorena pitanja // Metodički ogledi, 26 (2019), 1; 33-60 doi:10.21464/mo.26.1.5 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
16.Pažur, MonikaPregled razvoja građanskog odgoja i obrazovanja u Republici Hrvatskoj od 1999. godine do danas // Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 66 (2017), 4.; 605-618 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
17.Pažur, Monika; Spajić-Vrkaš, Vedrana; Buković, Nikola; Travar, MirelaRekonstrukcija građanskog odgoja i obrazovanja u Hrvatskoj: koncept, institucije i prakse. Zagreb: Mreža mladih Hrvatske, 2016 (monografija)
-
18.Spajić-Vrkaš, Vedrana; (suradnici:; Elezović, Ines; Rukavina, Izvor; Pažur, Monika; Vahtar, Dorijan; Čehulić, Mateja; )(Ne)moć građanskog odgoja i obrazovanja: objedinjeni izvještaj o učincima eksperimentalne provedbe kurikuluma građanskog odgoja i obrazovanja u 12 osnovnih i srednjih škola (2012./2013.). Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2016 (monografija)
-
19.Spajić-Vrkaš, Vedrana; (suradnici; Pažur, Monika; Rukavina, Izvor; )Eksperimentalna provedba kurikuluma građanskog odgoja i obrazovanja: Istraživački izvještaj. Zagreb: Mreža mladih Hrvatske, 2014 (monografija)