Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Učinak podrške ravnatelja na kolektivnu učinkovitost odgojitelja i učitelja
suradnik
Naziv
Akcije
Andrej Maras
Značaj socijalne kompetencije i kvalitete prijateljstva kao prediktora kvalitete školskoga života adolescenata / Đuranović, Marina; Klasnić, Irena (mentor);
Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2024
Biber, Ema; Klasnić, Irena
Stavovi studenata Sveučilišta u Zagrebu o vlastitom budućem roditeljstvu // 5. Međimurski filološki i pedagoški dani: Jezik, književnost i obrazovanje - stanje i perspektive. Čakovec: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2024. str. 11-20
Đuranović, Marina; Klasnić, Irena; Vidić, Tomislava
Principal support and teacher self-efficacy as predictors of collective teacher efficacy // European journal of educational research, 13 (2024), 2; 693-703. doi: 10.12973/eu-jer.13.2.693
Klasnić, Irena; Opić, Valentina; Đuranović, Marina
Roditeljske procjene zadovoljstva suradnjom u vrtićkom kontekstu // Unapređenje kvalitete života djece i mladih. Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih i Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Univerzitet u Tuzli, 2023. str. 59-70
Klasnić, Irena ; Vidić, Tomislava ; Đuranović, Marina
Perceptions of students attending teacher education faculties towards online teaching // Didactic Challenges IV: Futures Studies in Education / Inayatullah, Sohail ; Dubovicki, Snježana ; Bilić, Anica (ur.). Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Centar za znanstveni rad u Vinkovcima, 2023. str. 133-145
Roca, Leona; Đuranović, Marina; Klasnić, Irena
Quality of life and nutritional status of primary school pupils: Evidence from Croatia // Pedagogika = Pedagogy, 152 (2023), 4; 28-44. doi: 10.15823/p.2023.152.2
Vidić, Tomislava ; Đuranović, Marina ; Klasnić, Irena
Students’ perceptions of teacher support, and their school and life satisfaction before and after the COVID-19 pandemic // International journal of cognitive research in science, engineering and education, 11 (2023), 1; 15-25. doi: 10.23947/2334-8496-2023-11-1-15-25
Klasnić, Irena; Đuranović, Marina; Vidić, Tomislava
Promjena paradigme ocjenjivanja - iskorak u nepoznato // Promena paradigme u obrazovanju i nauci : Zbornik 11. Мeđunarodne metodičke konferencije. Subotica: Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici, 2022. str. 222-227
Đuranović, Marina ; Klasnić, Irena
Osnaživanje socijalne kompetencije djeteta kroz igru u razdoblju srednjeg djetinjstva // Nova promišljanja o djetinjstvu / Cindrić, Maja ; Ivon, Katarina ; Šimić Šašić, Slavica (ur.). Zadar: Sveučilište u Zadru, 2022. str. 151-162
Vidić, Tomislava ; Klasnić, Irena ; Đuranović, Marina
Stavovi studenata nastavničkih fakulteta Sveučilišta u Zagrebu o online nastavi tijekom pandemije COVID- 19 // Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević / Velički, Damir ; Dumančić, Mario (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Zavod za znanstvenoistraživački rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti, 2022