Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Ispitivanje obilježja školskog vođenja u hrvatskim osnovnim školama
suradnik
Obilježja i prediktori instrukcijskog školskog vođenja
suradnik
Naziv
Akcije
Ažić Bastalić, Adriana
Učinkovitost osnovnih škola u Republici Hrvatskoj / Rafajac, Branko ; Kovač, Vesna (mentor);
Rijeka, Hrvatska, Filozofski fakultet u Rijeci, . 2019
Adriana Ažić Bastalić, Branko Rafajac, Nena Rončević
School Effectiveness from the Parents’ Perspective in Croatia: Construction and Validation of the Questionnaire // Sodobna pedagogika, 70 (136) (2019), 150-165
Ažić Bastalić, Adriana
Učinkovitost osnovnih škola u Republici Hrvatskoj // Knjiga sažetaka DOKON 2018 / Kovač, Vesna ; Ledić, Jasminka ; Kušić, Siniša (ur.). Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2019. str. 9-10
Ažić Bastalić, Adriana
Učinkovitost škola - dosadašnje spoznaje i pravci suvremenih istraživanja // Napredak (Zagreb), 159 (2018), 1-2; 11-30
Ažić Bastalić, Adriana
Učinkovitost škola – dosadašnje spoznaje i pravci suvremenih istraživanja // Knjiga sažetaka: Doktorska konferencija za doktorande poslijediplomskih doktorskih studija pedagogije i obrazovnih znanosti DOKON 2017 / Kovač, V. ; Ledić, J. ; Kušić, S. (ur.). Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2018. str. 14-15
Buchberger, Iva ; Kovač, Vesna ; Ažić Bastalić, Adriana
Přínos distributivního vedení škol k pracovní spokojenosti učitelů // Studia paedagogica, 23 (2018), 1; 55-80. doi: 10.5817/SP2018-1-4
Rončević, Nena ; Rafajac, Branko ; Ažić Bastalić, Adriana
Parents’perception of school effectiveness in Croatia // 24 April 2017, 4th Teaching & Education Conference, Venice
Venecija, Italija, 24.04.2017-26.04.2017
Kovač, Vesna ; Ažić Bastalić, Adriana
Correlation between distributed school leadership and perceived school effectiveness in Croatian schools // Book of abstract of the ENIRDELM 26th Conference 2017. 2017. str. 42-42