Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Adriana Ažić Bastalić

33330

Adriana

Ažić Bastalić

dr. sc.

Naziv Uloga Akcije
Ispitivanje obilježja školskog vođenja u hrvatskim osnovnim školama suradnik
Obilježja i prediktori instrukcijskog školskog vođenja suradnik
Naziv Akcije
Ažić Bastalić, Adriana Učinkovitost osnovnih škola u Republici Hrvatskoj / Rafajac, Branko ; Kovač, Vesna (mentor); Rijeka, Hrvatska, Filozofski fakultet u Rijeci, . 2019
Adriana Ažić Bastalić, Branko Rafajac, Nena Rončević School Effectiveness from the Parents’ Perspective in Croatia: Construction and Validation of the Questionnaire // Sodobna pedagogika, 70 (136) (2019), 150-165
Ažić Bastalić, Adriana Učinkovitost osnovnih škola u Republici Hrvatskoj // Knjiga sažetaka DOKON 2018 / Kovač, Vesna ; Ledić, Jasminka ; Kušić, Siniša (ur.). Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2019. str. 9-10
Ažić Bastalić, Adriana Učinkovitost škola - dosadašnje spoznaje i pravci suvremenih istraživanja // Napredak (Zagreb), 159 (2018), 1-2; 11-30
Ažić Bastalić, Adriana Učinkovitost škola – dosadašnje spoznaje i pravci suvremenih istraživanja // Knjiga sažetaka: Doktorska konferencija za doktorande poslijediplomskih doktorskih studija pedagogije i obrazovnih znanosti DOKON 2017 / Kovač, V. ; Ledić, J. ; Kušić, S. (ur.). Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2018. str. 14-15
Buchberger, Iva ; Kovač, Vesna ; Ažić Bastalić, Adriana Přínos distributivního vedení škol k pracovní spokojenosti učitelů // Studia paedagogica, 23 (2018), 1; 55-80. doi: 10.5817/SP2018-1-4
Rončević, Nena ; Rafajac, Branko ; Ažić Bastalić, Adriana Parents’perception of school effectiveness in Croatia // 24 April 2017, 4th Teaching & Education Conference, Venice Venecija, Italija, 24.04.2017-26.04.2017
Kovač, Vesna ; Ažić Bastalić, Adriana Correlation between distributed school leadership and perceived school effectiveness in Croatian schools // Book of abstract of the ENIRDELM 26th Conference 2017. 2017. str. 42-42
nije evidentirano
nije evidentirano