Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Rogulj, Jasmina ; Cizmic, Ivana
Vocabulary Learning Strategies: Exploring Trends among Croatian Medical Students // Current Research in Language, Literature and Education / Koc, E. Seda (ur.). London : Delhi: B P International, 2022. str. 73-89 doi: 10.9734/bpi/crlle/v5/1897b
Sveučilišni odjel zdravstvenih studija: Monografija povodom desete obljetnice osnivanja i rada / Janković, Stipan (ur.)
Split: Sveučilište u Splitu ; Sveučilišni odjel zdravstvenih studija Sveučilišta u Splitu, 2021
Krstinić, Marija ; Rogulj, Jasmina
Beliefs about Language Learning // Vaspitanje i obrazovanje, 2 (2020), 43-58
Rogulj, Jasmina ; Čizmić, Ivana
Individual Variables and English Language Performance // Contemporary Issues in Economy and Technology, (CIET 2018) / Plazibat, B. ; Kosanović, S. (ur.). Split: Sveučilišni odjel za stručne studije Sveučilišta u Splitu, 2018. str. 280-292
Rogulj, Jasmina ; Čizmić, Ivana
Vocabulary Learning Strategies used by Medical Students:Croatian Perspective // Journal of arts and humanities, 07 (2018), 02; 44-58. doi: 10.18533/journal.v7i2.1338
Čizmić, Ivana ; Rogulj, Jasmina
Plastičnost mozga i kritična razdoblja - implikacije za učenje stranoga jezika // Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 1-2 (2018), 115-126
Rogulj, Jasmina ; Koren, Sonja
Od strukturalizma do suvremenog „KUKS”(komunikacijsko-učenje/usvajanje- kontrastivno-spoznajno) pristupa u nastavi engleskoga jezika // Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 3-4 (2018), 143-159
Koren, Sonja ; Rogulj, Jasmina
Kolokacijska kompetencija neizvornih korisnika engleskog jezika medicinske struke. // Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 3-4 (2017), 19-31
Čizmić, Ivana ; Rogulj, Jasmina
Analiza diskursa u didaktičkoj sredini // Vaspitanje i obrazovanje, 1-2 (2017), 247-267
Rogulj, Jasmina ; Koren Sonja
Analiza slučaja: Disleksija i disgrafija u nastavi engleskoga jezika // Vaspitanje i obrazovanje, 3-4 (2017), 247-267