Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Sanja Bilač

33055

Sanja

Bilač

dr. sc.

nije evidentirano
Naziv Akcije
Jurić, Sanja Participacija učenika s komunikacijskim teškoćama u redovnoj nastavi // Zbornik radova Nova promišljanja o djetinjstvu. Rethinking childhood. / Cindrić, Maja ; Ivon, Katarina ; Šimić Šašić, Slavica (ur.). Zadar: Sveučilište u Zadru, 2022. str. 427-446
Jurić, Sanja ; Najev Čačija, Ljiljana ; Alfirević, Nikša Mentorski model kao determinanta kvalitete inkluzivnog odgoja i obrazovanja: Testiranje okvira za uspješnu implementaciju u odgojno- obrazovnim institucijama u Hrvatskoj // Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević / Velički, Damir ; Dumančić, Mario (ur.). Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Zavod za znanstvenoistraživački rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti, 2022
Najev Čačija, Ljiljana ; Alfirević, Nikša ; Sanja Jurić Towards an Identification of Critical Success Factors for European Inclusive Education // Educational Leadership, Improvement and Change Discourse and Systems in Europe / Moos, Lejf ; Alfirević, Nikša ; Pavičić, Jurica et al. (ur.). Cham: Springer ; Palgrave Macmillan, 2020. str. 139-154 doi: 10.1007/978-3-030-47020-3_10
Najev Čačija, Ljiljana ; Bilač, Sanja ; Džingalašević, Goran Benchmarking Education Policies and Practices of Inclusive Education: Comparative Empirical Research—The Case of Croatia, Italy and Portugal // Educational Leadership in Policy / Ingþórsson, Ágúst Hjörtur ; Alfirević, Nikša ; Pavičić, Jurica et al. (ur.). Cham: Palgrave Macmillan, 2019. str. 117-134 doi: 10.1007/978-3-319-99677-6_8
Bilač, Sanja ; Miljković, Dubravka How to Introduce Change to Classroom Management and Discipline // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 20 (2018), Sp.Ed.1; 11-23
Bilač, Sanja ; Miljković, Dubravka Reflective Practice and Job Satisfaction in Classroom Management and Discipline // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 19 (2017), Sp.Ed.3; 13-27. doi: 10.15516/cje.v19i0.2698
Bilač, Sanja ; Miljković, Dubravka Model refleksivne prakse – učinkovit način stručnoga usavršavanja u području upravljanja razredom // Acta Iadertina, 14 (2017), 2; 53-72. doi: 10.15291/ai.1470
Bilač, Sanja Utjecaj refleksivne prakse na samoprocjenu ponašanja i zadovoljstvo poslom učitelja u upravljanju razredom i disciplinom / Miljković, Dubravka (mentor); Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2016
Bilač, Sanja ; Miljković, Dubravka Utjecaj refleksivne prakse na samoprocjenu ponašanja i zadovoljstvo poslom učitelja u upravljanju razredom i disciplinom // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 65 (2016), 3; 357-377
Bilač, Sanja ; Toussaint, Ivana ; Džingalašević, Goran Upravljanje inkluzivnim razredom // Upravljanje odgojno-obrazovnom ustanovom: Menadžment i marketing u školama / Krce Miočić, Božena ; Pavičić, Jurica ; Alfirević, Nikša et al. (ur.). Zadar: Sveučilište u Zadru, 2016. str. 269-296
nije evidentirano
nije evidentirano