Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Jurić, Sanja
Participacija učenika s komunikacijskim teškoćama u redovnoj nastavi // Zbornik radova Nova promišljanja o djetinjstvu. Rethinking childhood. / Cindrić, Maja ; Ivon, Katarina ; Šimić Šašić, Slavica (ur.). Zadar: Sveučilište u Zadru, 2022. str. 427-446
Jurić, Sanja ; Najev Čačija, Ljiljana ; Alfirević, Nikša
Mentorski model kao determinanta kvalitete inkluzivnog odgoja i obrazovanja: Testiranje okvira za uspješnu implementaciju u odgojno- obrazovnim institucijama u Hrvatskoj // Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević / Velički, Damir ; Dumančić, Mario (ur.). Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Zavod za znanstvenoistraživački rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti, 2022
Najev Čačija, Ljiljana ; Alfirević, Nikša ; Sanja Jurić
Towards an Identification of Critical Success Factors for European Inclusive Education // Educational Leadership, Improvement and Change Discourse and Systems in Europe / Moos, Lejf ; Alfirević, Nikša ; Pavičić, Jurica et al. (ur.). Cham: Springer ; Palgrave Macmillan, 2020. str. 139-154 doi: 10.1007/978-3-030-47020-3_10
Najev Čačija, Ljiljana ; Bilač, Sanja ; Džingalašević, Goran
Benchmarking Education Policies and Practices of Inclusive Education: Comparative Empirical Research—The Case of Croatia, Italy and Portugal // Educational Leadership in Policy / Ingþórsson, Ágúst Hjörtur ; Alfirević, Nikša ; Pavičić, Jurica et al. (ur.). Cham: Palgrave Macmillan, 2019. str. 117-134 doi: 10.1007/978-3-319-99677-6_8
Bilač, Sanja ; Miljković, Dubravka
How to Introduce Change to Classroom Management and Discipline // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 20 (2018), Sp.Ed.1; 11-23
Bilač, Sanja ; Miljković, Dubravka
Reflective Practice and Job Satisfaction in Classroom Management and Discipline // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 19 (2017), Sp.Ed.3; 13-27. doi: 10.15516/cje.v19i0.2698
Bilač, Sanja ; Miljković, Dubravka
Model refleksivne prakse – učinkovit način stručnoga usavršavanja u području upravljanja razredom // Acta Iadertina, 14 (2017), 2; 53-72. doi: 10.15291/ai.1470
Bilač, Sanja
Utjecaj refleksivne prakse na samoprocjenu ponašanja i zadovoljstvo poslom učitelja u upravljanju razredom i disciplinom / Miljković, Dubravka (mentor);
Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2016
Bilač, Sanja ; Miljković, Dubravka
Utjecaj refleksivne prakse na samoprocjenu ponašanja i zadovoljstvo poslom učitelja u upravljanju razredom i disciplinom // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 65 (2016), 3; 357-377
Bilač, Sanja ; Toussaint, Ivana ; Džingalašević, Goran
Upravljanje inkluzivnim razredom // Upravljanje odgojno-obrazovnom ustanovom: Menadžment i marketing u školama / Krce Miočić, Božena ; Pavičić, Jurica ; Alfirević, Nikša et al. (ur.). Zadar: Sveučilište u Zadru, 2016. str. 269-296