Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Katarina Horvat
ČIMBENICI MEĐUNARODNE KONKURENTNOSTI PODUZEĆA I ULOGA MARKETINGA / Guzovski, Marina (mentor);
Zagreb, Libertas međunarodno sveučilište, . 2023
Štedul, Antonio;
Utjecaj osvjetljenja kao situacijskog čimbenika na ponašanje potrošača u maloprodajnom prostoru / Guzovski, Marina (mentor);
Zagreb, Libertas međunarodno sveučilište, . 2023
Hrga, Petra
STRATEGIJE BANKARSKOG MARKETINGA S NAGLASKOM NA STRATEGIJU DIVERZIFIKACIJE – STUDIJA SLUČAJA ERSTE BANKE / Guzovski, Marina (mentor);
Zagreb, Libertas međunarodno sveučilište, . 2023
Otto Penezić
POTENCIJAL DRUŠTVENIH MREŽA U MARKETINGU BANAKA / Guzovski, Marina (mentor);
Zagreb, . 2023
Popović, Borna
Primjena marketinga u neprofitnom sektoru / Guzovski, Marina (mentor);
Zagreb, . 2023
Guzovski, Marina
USER EXPERIENCE IN THE DIGITAL ENVIRONMENT: THE BASIS FOR MAKING PURCHASE DECISIONS // IRASA International Scientific Conference Science, Education, Technology and Innovation - SETI V 2023 : Book of Proceedings. Beograd: IRASA – International Research Academy of Science and Art, 2023. str. 551-561
Guzovski, Marina; Smoljić, Mirko; Birač, Sanja
SOCIALLY RESPONSIBLE BUSINESS AND MARKETING: THE INITIATORS OF POSITIVE CHANGES IN CONSUMER BEHAVIOUR // Interdisciplinary management research XIX. Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2023. str. 891-907
Guzovski, Marina; Genzić, Jasna; Pavlak, Ines
Jačanje tržišne pozicije u kontinentalnom turizmu putem konkurentnosti i održivosti – slučaj iz prakse // Zbornik sveučilišta Libertas, 8 (2023), 9; 305-324. doi: doi.org/10.46672/zls/8.9.20
Rudančić, Andreja; Guzovski, Marina; Smoljić, Mirko
IMPACT OF THE EVENT ON THE SUSTAINABILITY OF THE TOURIST DESTINATION - PERCEPTION AND ATTITUDES OF THE LOCAL POPULATION // International review (Faculty of Business Economics and Entrepreneurship), No.3-4 (2023), 205-212. doi: 10.5937/intrev2304201R