Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Bosnić, Meira ; Antunović, Boris ; Fulgosi, Hrvoje ; Capak, Krunoslav ; Zupan, Irina ; Žafran Novak, Jelena ; Ljubenko Mihelj, Sanela
Okvir za razvoj nacionalne strategije biološke sigurnosti. Zagreb: Državni zavod za zaštitu prirode, 2005
Novosel-Dolnjak, Zvonko
Značenje marketinga u stvaranju kriterija i modela odabira ponuditelja u građevinarstvu / Hitrec, Miodrag (mentor); Brčić-Stipčević, Vesna (neposredni voditelj).
Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2003
Hitrec, Miodrag ; Glavaš, Dražen
Marketing Paradigm Shift: Worldview and Servant Marketing Model // Enterprise in Transition / The Faculty of Economics, Split (ur.). Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2003. str. 380-382
Hitrec, Miodrag ; Glavaš, Dražen
Clusters Hrvatska Kostajnica - Local development through clusters development based on a new inovative tool 'Servant Business Model'. 2003
Krce Miočić, Božena
Marketinške karakteristike ekološke ambalaže za ekološku hranu / Hitrec, Miodrag (mentor);
Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2002
Hitrec, Miodrag ; Glavaš Dražen
Principles and Technology of Modern Marketing in a 'Servant Economy' // International Conference - An Enterprise Odyssey: Economics and Busienss in the New Millennium 2002 / Sharma, Soumitra ; Galetić, Lovorka (ur.). Zagreb: Graduate School of Esonomics and Business, University of Zagreb, 2002. str. 248-249
Hitrec, Miodrag ; Husnjak, Milan ; Radačić, Marko
Marketing u veterinarskoj djelatnosti: Suvremene mogućnosti i zadaće // Veterinarski dani 1999.
Zbornik radova
Proceedings. Zagreb: Hrvatska veterinarska komora ; Veterinarski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 1999. str. 59-73-x
Bračun, Sanja
"Pliva" kao sudionik sustava proizvodnje i potrošnje "zdrave hrane" / Hitrec, Miodrag (mentor);
Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 1992