Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Pavlin-Bernardić, Nina; Bosnar, Klara; Putarek, Vanja
Čini li prilika lopova? Varanje gimnazijalaca na pisanim online ispitima tijekom pandemije COVID-19 // 26. Dani Ramira i Zorana Bujasa: međunarodni psihologijski znanstveni skup : knjiga sažetaka, Zagreb, 28. - 30. rujna 2023.. Zagreb: Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2023. str. 106-106 doi: https://doi.org/10.17234/DRZB26
Putarek, Vanja ; Petrović, Juraj
Levels and Differences in Professional Identity in Engineering Undergraduates // 2023 46th International Convention on Information, Communication and Electronic Technology (MIPRO). Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2023. str. 1819-1826 doi: 10.23919/MIPRO57284.2023.10159834
Putarek, Vanja ; Pavlin-Bernardić, Nina ; Bunoza, Barbara
Varanje na ispitima: uloga motivacije za učenje i kontekstualnih čimbenika // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 31 (2022), 1; 89-111. doi: 10.5559/di.31.1.05
Petričević, Ema ; Putarek, Vanja ; Pavlin-Bernardić, Nina
Engagement in learning mathematics: the role of need for cognition and achievement goals // Educational Psychology, 42 (2022), 8; 1045-1064. doi: 10.1080/01443410.2022.2120599
Putarek, Vanja ; Pavlin-Bernaridć, Nina ; Huić, Aleksandra ; Vlahović-Štetić, Vesna
High school mathematics teachers’ methods, of teaching, assessment and motivating students: a qualitative study // Savremeni trendovi u psihologiji 2021. Novi Sad: Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu, 2021. str. 179-180
Prenđa, Suzana ; Petričević, Ema ; Putarek, Vanja
Neke odrednice prilagodbe na pandemiju COVID-19 // Coping with crisis pathways towards resilience / Pačić-Turk, Ljiljana ; Žutić, Maja (ur.). Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište, Odjel za psihologiju, 2021. str. 165-165
Putarek, Vanja
Metakognitivno rezoniranje u matematičkom kontekstu / Vlahović-Štetić, Vesna (mentor);
Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2020
Putarek, Vanja ; Pavlin-Bernardić, Nina
The role of self-efficacy for self-regulated learning, achievement goals, and engagement in academic cheating // European journal of psychology of education, 35 (2020), 647-671. doi: 10.1007/s10212-019-00443-7
Putarek, Vanja ; Bunoza, Barbara ; Pavlin-Bernardić, Nina
Odnos između motivacijskih i kontekstualnih čimbenika te varanja na ispitima // 22. Dani psihologije u Zadru / Burić, Irena ; Banai, Benjamin ; Macuka, Ivana et al. (ur.). Zadar, 2020. str. 133-133
Petričević, Ema ; Putarek, Vanja ; Pavlin-Bernardić, Nina
Uključenost u učenje matematike: uloga potrebe za spoznajom i ciljeva postignuća // 22. Dani psihologije u Zadru, Knjiga sažetaka / Burić, Irena ; Banai, Benjamin ; Macuka, Ivana et al. (ur.). Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2020. str. 138-138