Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Ema Petričević

31789

Ema

Petričević

doc. dr. sc.

Naziv Uloga Akcije
Priroda i odrednice proaktivne uključenosti u učenje u kontekstu obrazovanja učitelja suradnik
Naziv Akcije
Rovan, Daria; Petričević, Ema; Pavlin-Bernardić, Nina The role of motivational beliefs in the self-regulated learning of mathematics: the reconceptualization of the expectancy-value framework // European journal of psychology of education, (2023),
Tina Zemunik Neke odrednice samoefikasnosti odgojitelja za prevenciju rizičnih ponašanja djece u predškolskim ustanovama / Petričević, Ema (mentor); Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2022
Petričević, Ema ; Pavlin-Bernardić, Nina Engagement in learning physics within the contextual model // Book of Abstracts. Dresden: TU Dresden, 2022. str. 69-69
Petričević, Ema ; Rovan, Daria ; Kukulj, Staša ; Šarić Drnas, Marija Obilježja proaktivne uključenosti budućih učitelja i nastavnika tijekom njihovog studija // 5. DANI OBRAZOVNIH ZNANOSTI “Kako poticati dobrobit u odgojno-obrazovnom okružju u izazovnim vremenima?" / Odak, Iva (ur.). Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2022. str. 103-104
Petričević, Ema ; Rovan, Daria ; Pavlin-Bernardić, Nina Contextual and individual determinants of engagement in physics from the perspective of elementary school physics teachers // International journal of science education, 44 (2022), 9; 1399-1418. doi: 10.1080/09500693.2022.2078518
Petričević, Ema Kontekstualne i individualne odrednice uključenosti u učenje fizike // Psihologijske teme, 31 (2022), 2; 383-402. doi: 10.31820/pt.31.2.9
Petričević, Ema ; Marić, Marija Reakcije roditelja na negativne emocije djece: uloga roditeljske emocionalne regulacije i samoefikasnosti // Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević / Velički, Damir ; Dumančić, Mario (ur.). online: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Zavod za znanstvenoistraživački rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti, 2022. str. 35-35
Petričević, Ema ; Putarek, Vanja ; Pavlin-Bernardić, Nina Engagement in learning mathematics: the role of need for cognition and achievement goals // Educational Psychology, 42 (2022), 8; 1045-1064. doi: 10.1080/01443410.2022.2120599
Petričević, Ema Rad na sebi započinje radom na vlastitim mislima // 8. kongres studenata psihologije Psihozij: knjižica sažetaka i program. Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 19-19
Petričević, Ema Priroda i dinamika uključenosti u učenje sa stajališta učitelja fizike // STOO2 knjižica sažetaka / Velički, Damir ; Dumančić, Mario (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 148-149
nije evidentirano
nije evidentirano