Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Iva Buljubašić

31818

Iva

Buljubašić

izv. prof. dr. sc.

Naziv Uloga Akcije
Kreativni Dunav "Mjesta koja treba vidjeti, mjesta na kojima treba biti" suradnik
Istraživanje utjecaja promocijskih aktivnosti na razvoj publike generacije Y nacionalnih i gradskih kazališta u Republici Hrvatskoj voditelj
Dani Julija Knifera 2019. voditelj
Naziv Akcije
Šain, Marija; Buljubašić, Iva; Mihaljević, Vlatka THE POWER OF (UNCONVENTIONAL) MARKETING IN FUNDRAISING: THE PERSPECTIVE OF THE CULTURAL SECTOR // European realities - Power : Conference Proceedings 5th International Scientific Conference. Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2023. str. 265-285 doi: https://doi.org/10.59014/NFUW3755
Bijakšić, Sanja; Buljubašić, Iva; Šain, Marija Utjecaj Edwarda Bernaysa na razvoj odnosa s javnošću i propagande // South Eastern European journal of communication, 5 (2023), 73-83
European realities - Power : Conference Proceedings 5th International Scientific Conference / Buljubašić, Iva; Šain, Marija; Baraban, Borko et al. (ur.) Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku; Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti Centar za znanstveni rad u Vinkovcima, 2023. doi: 10.59014/JNYQ5575
Europski realiteti - Moć : Zbornik radova : 5. međunarodni znanstveni skup / Šain, Marija; Buljubašić, Iva (ur.) Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku; Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti Centar za znanstveni rad u Vinkovcima, 2023. doi: 10.59014/WIGA5054
Zelić, Josip Fotografija u službi promocije opernog vokalnog umjetnika na primjeru Marije Callas i fotografa Erija Piccaglianija / Buljubašić, Iva ; Šarić, Davor (mentor); Osijek, . 2022
Buljubašić, Iva ; Mijoč, Josipa ; Jobst, Ivana An Empirical Examination of Promotional Activites in Croatian Theatres // Movements : European realities : New Developing Trends : 4th International Science Conference “European Realities – Movements”, 12-13th December 2019, Osijek : Conference Proceedings. Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2021. str. 13-30
Buljubašić, Iva ; Vidačković, Krešimir ; Ageljić, Ivana Storytelling kao marketinški alat u automobilskoj industriji – studija slučaja: Mercedes Benz // Globalisation and Regional Identity 2020. Osijek, 2021. str. 81-97
Buljubašić, Iva ; Nobilo, Ivana ; Jambrenčina, Ena SOCIAL MEDIA MARKETING: IMPLEMENTATION OF GUERRILLA MARKETING AMONG INSTAGRAM INFLUENCERS // MEGATRENDS AND MEDIA HOME OFFICETAINMENT. Trnava, 2021. str. 366-377
Buljubašić, Iva ; Mijoč, Josipa ; Jobst, Ivana An Empirical Examination of Promotional Activities in Croatian Theatres // Movements European Realites: New Developing Trends. Osijek, 2021. str. 13-30
Buljubašić, Iva UTJECAJ INTEGRIRANE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA RAZVOJ KAZALIŠNE PUBLIKE GENERACIJE Y U REPUBLICI HRVATSKOJ // South Eastern European journal of communication, 2 (2020), 1; 17-22
nije evidentirano
nije evidentirano