Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Ana Težak Damijanić

28074

Ana

Težak Damijanić

dr. sc.

nije evidentirano
Naziv Akcije
Težak Damijanić, Ana; Pičuljan, Marija; Goreta Ban, Smiljana The Role of Pro-Environmental Behavior, Environmental Knowledge, and Eco-Labeling Perception in Relation to Travel Intention in the Hotel Industry // Sustainability, 15 (2023), 13; 10103, 15. doi: https://doi.org/10.3390/su151310103
Težak Damijanić A. ; Pičuljan M. ; Ilak Peršurić A.S. Participative approach in tourism settings – Stakeholders experiences // Zbornik radova - Geografski institut "Jovan Cvijić", 70 (2023), 1; 93-109. doi: 10.2298/IJGI2301093T
Oplanić, Milan ; Njavro, Mario ; Čehić, Ana ; Težak Damijanić, Ana ; Čop, Tajana ; Begić, Martina ; Goreta Ban, Smiljana Društveno – ekonomski čimbenici prilagodbe i jačanja otpornosti poljoprivrednog sektora na klimatske promjene u Jadranskoj Hrvatskoj. Poreč: Institut za poljoprivredu i turizam Poreč, 2022
Težak Damijanić, Ana ; Grudić Kvasić, Sanda ; Oplanić, Milan Customer Value in Tourism Settings: Theory of Consumption Experience Approach // Interdisziplinäre Managementforschung / Erceg, A. ; Požega, Ž. (ur.). 2022. str. 339-354
Ilak Peršurić, Anita Silvana ; Težak Damijanić, Ana Connections between Healthy Behaviour, Perception of Olive Oil Health Benefits, and Olive Oil Consumption Motives // Sustainability, 13 (2021), 7630, 12. doi: 10.339su/13147630
Pičuljan, Marija ; Težak Damijanić, Ana ; Luk, Ninoslav KORIŠTENJE EKOLOŠKOG CERTIFICIRANJA KAO ALATA POTICANJA ODRŽIVOG RAZVOJA TURISTIČKE DESTINACIJE – ANALIZA MREŽNIH STRANICA DIONIKA U TURIZMU JADRANSKE HRVATSKE // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 30 (2021), 2; 609-628. doi: 10.17818/EMIP/2021/2.15
Pičuljan, Marija ; Težak Damijanić, Ana Identification of eco-labels and green practices in hotel groups settings - content analysis approach // Interdisziplinäre Managementforschung / Erceg, Aleksandar ; Požega, Željko (ur.). 2021. str. 468-486
Težak Damijanić, Ana Travel Motivations as Criteria in the Wellness Tourism Market Segmentation Process // Academica turistica, 13 (2020), 2; 201-213. doi: 10.26493/2335-4194.13.201-213
Ilak Peršurić, Anita Silvana ; Težak Damijanić, Ana ; Šergo, Zdravko THE WINE TOURISM TERROIR: EXPERIENCES FROM ISTRIA // Tourism in South East Europe … / Zadel, Zrinka ; Smolčić Jurdana, Dora (ur.). 2019. str. 319-333 doi: doi.org/10.20867/tosee.05.27
Oplanić, Milan ; Težak Damijanić, Ana ; Saftić, Darko ; Čehić, Ana The Internet as a source of information about local agro - food products // Journal of Central European agriculture, 20 (2019), 2; 759-769. doi: /10.5513/JCEA01/20.2.2127
nije evidentirano
nije evidentirano