Pregled po CROSBI profilu: Mirko Marušić (CROSBI Profil: 31677, MBZ: 337170)
-
1.Marušić, Mirko; Ružić, Jelena; Gujinović, LukaAnalysis of Force Concept Inventory (FCI) in two different approaches to learning physics // Book of Abstracts
Ljubljana, Slovenia, 2022. str. 68-68 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
2.Marušić, Mirko; Alešković, LukaNoise and light pollution in the area of the city of Split – current state and vision of the future // 3rd ZORH CONFERENCE / Brajković, Petra ; Matošin, Ante ; Mužek, Mario Nikola (ur.).
Split: Sveučilište u Splitu, Kemijsko-tehnološki fakultet, 2022. str. 1-1 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni) -
3.Marušić, Mirko; Kovač, Žarko; Kovačić, Luka; Gujinović, LukaStudent preconceptions about carbon fluxes // International Conference on Physical Aspects of Environment ICPAE2022 / Radovančević, Darko (ur.).
Zrenjanin, Republic of Serbia: University of Novi Sad, Technical Faculty ''Mihajlo Pupin'', 2022. str. 182-188 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Artuković, Ranko Martin; Marušić, MirkoWater Leakage from a Rotating Cylindrical Tank // The Physics Teacher, 59 (2021), 5; 360-362 doi:10.1119/10.0004888 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
5.Marušić, Mirko; Dragojević, AnteAssessing Pharmacy Students’ Scientific Reasoning After Completing a Physics Course Taught Using Active-Learning Methods // American Journal of Pharmaceutical Education, 84 (2020), 8; 1112-1122 doi:10.5688/ajpe7610 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
6.Marušić, Mirko; Ružić, JelenaExperience of Active Learning of Physics: The Case of Students of Undergraduate University Study of Food Technology // CIET 2020 / Kovačević, Tonko ; Akrap, Ivan (ur.).
Split: University of Split, University Department of Professional Studies, 2020. str. 276-287 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Kojadin, ValentinaFIZIKALNE OSNOVE BEŽIČNOG PRIJENOSA ENERGIJE, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Kemijsko-tehnološki fakultet, Split
-
8.Tanocki KarloTESTIRANJE SOLARNIH ĆELIJA U LABORATORIJSKIM UVJETIMA, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Kemijsko-tehnološki fakultet, Split
-
9.Nadrljanski, Đorđe; Nadrljanski, Mila; Barać, Nikolina; Brković, Ivan; Nemetschek, Veronika; Franjić, Ilda; Frkić, Sanja; Glušac, Dragana; Jurišić, Ino; Karuović, Dijana et al.Digitalization of Education. Split: Redak, 2019 (zbornik)
-
10.Marušić, Mirko; Puljak, IvicaA method for introducing new scientific discoveries into physics curriculum in the digital environment // DIGITAL ENVIRONMENT AND EDUCATION / Prof.dr.sc. Nadrljanski, Đorđe ; Prof.dr.sc. Nadrljanski, Mila (ur.).
Split: REDAK, 2019. str. 141-166 -
11.Marušić, Mirko; Puljak, IvicaMetoda uvođenja novih znanstvenih spoznaja u školske programe fizike u digitalnom okruženju // Obrazovanje bez alternative / Nadrljanski, Đ. ; Nadrljanski, M (ur.).
Split: Redak, 2018. str. 49-50 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
12.Marušić, Mirko; Hadžibegović, ZalkidaStudent attitudes towards astronomy: A bi-country questionnaire results // Revista Mexicana de Fısica E, 64 (2018), 1; 61-69 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
13.Marušić, Mirko; Barišin, JuricaRibar dr. Mirko Palunko i njegova dobra supruga Dobrijela // Kurikulum knjižničnog odgoja i obrazovanja - put prema kritičkom mišljenju, znanju i osobnom razvoju / Saulačić, Ana (ur.).
Zagreb: Agencije za odgoj i obrazovanje, 2017. str. 172-175 (radionica, domaća recenzija, kratko priopćenje, stručni) -
14.Marušić, Mirko; Sliško, JosipVisual Representations of Situation in a Partially Defined Physics Problem: What Kinds of Drawings High-School and University Students Generate? // European Journal of Physics Education, 8 (2017), 2; 1-15 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
15.Marušić, Mirko; Sliško, JosipStudents' Experiences in Learning Physics: Active Learning Methods and Traditional Teaching // Latin American journal of physics education, 8 (2014), 4; 4510-1 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
16.Marušić, Mirko; Sliško, JosipHigh-School Students Believe School Physics Helps in Developing Logical But not Creative Thinking: Active Learning Can Change This Idea // European Journal of Physics Education, 5 (2014), 4; 30-41 doi:10.20308/ejpe.15333 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
17.Mirko MarušićRazličiti efekti dvaju pristupa didaktičkom dizajniranju dodatnih učeničkih aktivnosti u gimnazijskoj nastavi fizike, 2013., doktorska disertacija, Prirodno-matematički fakultet, Sarajevo
-
18.Marušić, Mirko; Mišurac Zorica, Irena; Pivac, SnježanaInfluence of learning Physics by reading and learning Physics by doing on the Shift in Level of Scientific Reasoning // Journal of Turkish science education, 9 (2012), 1; 146-161 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
19.Marušić, Mirko; Sliško, JosipPhysics Education Research in Croatia: Historical Roots and Actual Trends // European Journal of Physics Education, 3 (2012), 2; 34-51 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
20.Marušić, Mirko; Sliško, JosipIncreasing the attractiveness of school physics: the effects of two different designs of physics learning // Revista mexicana de física E, 58 (2012), 1; 75-83 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
21.Marušić, Mirko; Sliško, JosipMany high-school students don't want to study physics : active learning experiences can change this negative attitude! // Revista Brasileira de Ensino de Física, 34 (2012), 3; 3401-1 doi:10.1590/S1806-11172012000300013 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
22.Marušić, Mirko; Sliško, JosipEffects of two different types of physics learning on the results of CLASS test // Physical Review Special Topics. Physics Education Research, 8 (2012), 010107-1 doi:10.1103/PhysRevSTPER.8.010107 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
23.Marušić, Mirko; Sliško, JosipInfluence of Three Different Methods of Teaching Physics on the Gain in Students’ Development of Reasoning // International journal of science education, 34 (2012), 2; 301-326 doi:10.1080/09500693.2011.582522 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
24.Marušić, Mirko; Sliško, JosipUtjecaj triju različitih metoda učenja fizike na promjenu učeničke razine znanstvenog zaključivanja // Nastava fizike - postignuća i izazovi : zbornik radova / Pećina, Planinka (ur.).
Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo, 2011. str. 117-125 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
25.Marušić, Mirko; Erceg, Nataša; Sliško, JosipUčeničke sposobnosti rješavanja djelomično određenog fizikalnog problema // Nastava fizike - postignuća i izazovi : zbornik radova / Pećina, Planinka (ur.).
Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo, 2011. str. 159-164 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)