Pregled po CROSBI profilu: Tajana Ljubin Golub (CROSBI Profil: 31281, MBZ: 206543)
Pronađeno 112 radova
-
1.Ljubin-Golub, Tajana; Petričević, EmaUloga školske klime, crta ličnosti i stavova prema agresivnosti u predviđanju različitih vrsta međuvršnjačkog zlostavljanja // 22. Dani psihologije u Zadru, Knjiga sažetaka / Burić, Irena ; Banai, Benjamin ; Macuka, Ivana ; Šimić, Nataša ; Tokić, Andrea ; Vidaković, Marina (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilište u Zadru, 2020. str. 113-113 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
2.Ljubin Golub, Tajana; Rijavec, Majda; Olčar, DianaStudent flow and burnout: The role of teacher autonomy support and student autonomous motivation // Psychological Studies, 65 (2020), 145-156 doi:10.1007/s12646-019-00539-6 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Rijavec, Majda; Ljubin Golub, TajanaEngagement and Academic Flow in College Students: An Eight-Month Longitudinal Study // XVI EUROPEAN CONGRESS OF PSYCHOLOGY 2019
Moskva: Московский государственный университет имени М.В. Ломоносова, 2019. str. 744-744 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
4.Rijavec, Majda; Ljubin Golub, TajanaAcademic flow and burnout in college students: An eight-month longitudinal study // The European Proceedings of Social & Behavioural Sciences EpSBS / Besedova, Petra ; Heinrichova, Nadezda ; Ondrakova, Jana (ur.).
Barcelona, Spain: Future Academy, 2019. str. 16-27 doi:10.15405/epsbs.2019.11.2 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Ljubin Golub, TajanaOvisnost o Facebooku, akademska zanesenost i akademsko sagorijevanje // Sažeci priopćenja 27. godišnje konferencije hrvatskih psihologa / Šincek, Daniela ; Rudolfi, Nelija ; Penezić, Zvjezdan (ur.).
Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo, 2019. str. 82-82 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
6.Brebrić, Zdenka; Rijavec, Majda; Ljubin Golub, TajanaPredicting gender differences in school achievement and social acceptance: The role of delay of gratification // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja (2019) (recenziran, prihvaćen)
-
7.Ljubin Golub, Tajana; Petričević, Ema; Sokić, KatarinaPredicting academic cheating with triarchic psychopathy and cheating attitudes // Journal of Academic Ethics (2019) doi:10.1007/s10805-019-09338-0 (međunarodna recenzija, prihvaćen)
-
8.Rijavec, Majda; Ljubin Golub, Tajana; Brebrić, ZdenkaJedan ili dva slatkiša u dobi od šest godina: je li to važno za kasniji školski život i zašto // Suvremene teme u odgoju i obrazovanju-STOO. Pedagogija i psihologija: Od ispravljanja nedostataka do poticanja osobnih snaga i vrlina / Klasnić, Irena (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 243-258 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Ljubin-Golub, Tajana; Petričević, Ema; Rovan, DariaThe role of personality in motivational regulation and academic procrastination // Educational Psychology, 39 (2019), 4; 550-568 doi:10.1080/01443410.2018.1537479 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
10.Sokić, Katarina; Ljubin Golub, TajanaExploring the role of boldness in The Triarchic Psychopathy Model // Psihološka istraživanja, 22 (2019), 1; 135-152 doi:10.5937/PSISTRA22-18884 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
11.Olčar, Diana; Rijavec, Majda; Ljubin Golub, TajanaPrimary School Teachers’ Life Satisfaction: The Role of Life Goals, Basic Psychological Needs and Flow at Work // Current psychology, 38 (2019), 2; 320-329 doi:10.1007/s12144-017-9611-y (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
12.Rijavec, Majda; Ljubin Golub, TajanaBenefits of being student: A qualitative study // 4. Dani obrazovnih znanosti "Odgojno-obrazovni sustav: Ograničavajuće i/ili poticajno okruženje" / Puzić, Saša (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, 2018. str. 86-86 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
13.Rijavec, Majda; Ljubin Golub, TajanaZanesenost u akademskim aktivnostima i dobrobit studenata // Psihologijske teme, 27 (2018), 3; 519-541 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
14.Rijavec, Majda; Tajana Ljubin GolubLongitudinalno istraživanje odnosa perfekcionizma i akademske zanesenosti // 26. godišnja konferencija hrvatskih psihologa- Kvaliteta života kroz životni vijek: izazovi i preporuke- Knjiga sažetaka / Brajša-Žganec, Andreja ; Penezić, Zvjezdan ; Tadić Vujčić, Maja (ur.).
Sveti Martin na Muri, Hrvatska, 7. - 10. 11. 2018.: Jastrebarsko : Hrvatsko psihološko društvo, 2018. str. 127-127 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
15.Jurčec, Lana; Ljubin Golub, TajanaSklonost postavljanju ciljeva, zanesenost i dobrobit studenata // Knjiga sažetaka - 26. godišnja konferencija hrvatskih psihologa s međunarodnim sudjelovanjem - Kvaliteta života kroz životni vijek: izazovi i preporuke / Brajša-Žganec, A. ; Penezić, Z. ; Tadić Vujčić, M. (ur.).
Jastrebarsko: Hrvatsko psihološko društvo, 2018. str. 125-125 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
16.Ljubin Golub, Tajana; Brdovčak, Barbara; Rijavec, MajdaSelf-regulated Learning Strategies and Flow in Exam and No-exam Period // 9st European Conference on Positive Psychology - Book of Abstracts
Budimpešta, Mađarska, 2018. str. 431-431 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
17.Ljubin Golub, Tajana; Brdovčak, Barbara; Rijavec, MajdaEmocije postignuća i sklonost doživljavanja akademske zanesenosti // 26. godišnja konferencija hrvatskih psihologa - Kvaliteta života kroz životni vijek: izazovi i preporuke - Knjiga sažetaka / Brajša-Žganec, Andreja ; Penezić, Zvjezdan ; Tadić Vujčić, Maja (ur.).
Jastrebarsko: Hrvatsko psihološko društvo, 2018. str. 124-124 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
18.Brdovčak, Barbara; Ljubin Golub, Tajana; Rijavec, MajdaOdnos emocija postignuća, akademske uključenosti i akademskog psihološkog procvata kod studenata // 26. godišnja konferencija hrvatskih psihologa - Kvaliteta života kroz životni vijek: izazovi i preporuke - Knjiga sažetaka / Brajša-Žganec, Andreja ; Penezić, Zvjezdan ; Tadić Vujčić, Maja (ur.).
Jastrebarsko: Hrvatsko psihološko društvo, 2018. str. 59-59 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
19.Vrselja, Ivana; Pandžić, Mario; Ljubin Golub, TajanaThe Effects of Ecological Family Disadvantage on Male and Female Adolescent Delinquency // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 27 (2018), 3; 539-559 doi:10.5559/di.27.3.08 (recenziran, članak, znanstveni)
-
20.Mimica, Ninoslav; Uzun, Suzana; Makarić, Gordan; Kozumplik, Oliver; Ljubin Golub, Tajana; Folnegović Grošić, PetraClonazepam augmentation during treatment with antipsychotics in aggressive psychiatric inpatients - pilot study // Medica Jadertina, 48 (2018), 4; 217-223 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
21.Ljubin-Golub, Tajana; Rijavec, Majda; Jurčec, LanaFlow in the Academic Domain: The Role of Perfectionism and Engagement // Asia-Pacific Education Researcher, 27 (2018), 2; 1-9 doi:10.1007/s40299-018-0369-2 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
22.Bezak, SandraUloga roditeljskog ponašanja, vrijednosnih orijentacija adolescenata i obiteljskih sociodemografskih značajki u agresivnom ponašanju adolescenata prema roditeljima, 2017., doktorska disertacija, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
23.Rijavec, Majda; Ljubin Golub, Tajana; Jurčec, Lana; Olčar, DianaWorking part-time during studies: the role of flow in students’ well-being and academic achievement // Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje, 19 (2017), 3; 157-175 doi:10.15516/cje.v19i0.2724 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
24.Ljubin Golub, TajanaZanesenost u učenju na studiju i dobrobit studenata: Prikaz projekta // 1. Međunarodni znanstveno-stručni skup Odjela za psihologiju Hrvatskog katoličkog sveučilišta „Zaštita i promicanje dobrobiti djece, mladih i obitelji“
Zagreb, 2017. str. 45-45 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, znanstveni) -
25.Rijavec, Majda; Ljubin Golub, TajanaDevelopment and validation of the Academic Flourishing Scale // 23. Dani Ramira i Zorana Bujasa, knjiga sažetaka / Arambašić, L. ; Erceg, I. i Kamenov, Ž. (ur.).
Zagreb: Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Hrvatsko psihološko društvo, 2017. str. 187-187 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)