Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Modeli odgovora na odgojno-obrazovne potrebe djece izložene riziku socijalne isključenosti u ustanovama ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja
suradnik
Mijenjanje obrazovanja za demokraciju kroz estetsko i utjelovljeno učenje, responzivne pedagogije i demokraciju u nastajanju
suradnik
Naziv
Akcije
Drvodelić, Maja; Pažur, Monika; Domović, Vlatka
Studentska samoprocjena ovladanosti specifičnim, sustavskim i generičkim kompetencijama na kraju diplomskog studija RPOO-a // Radovi Zavoda za znanstvenoistraživački i umjetnički rad u Bjelovaru, 17 (2024), 1; 301-320. doi: https://doi.org/10.21857/90836c28ey
Pažur, Monika; Drvodelić, Maja; Domović, Vlatka
Parental behaviors towards preschool age children in Croatia // Journal of Early Childhood Research, 22 (2024), 1; 1-15. doi: 10.1177/1476718X231221360
Domović, Vlatka ; Drvodelić, Maja ; Pažur, Monika
Okruženje za studiranje i profesionalne kompetencije - percepcija redovitih i izvanrednih studenata DRPOO Zbornik Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević, (2022), 1; 12, 19
Drvodelić, Maja
Što (ni)je izvanredno obrazovanje na daljinu – terminologija, tipologija, definicija // Prema postpandemijskom obrazovanju: kako osnažiti sustav odgoja i obrazovanja? / Zovko, Anita ; Vukelić, Nena ; Miočić, Ivana (ur.). Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2022. str. 177-194
Pažur, Monika ; Drvodelić, Maja
PARENTING AS AN IMPORTANT FACTOR IN THE OPTIMAL DEVELOPMENT OF THE CHILD ENROLLED IN EARLY CHILDHOOD EDUCATION INSTITUTIONS // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 24 (2022), 2; 507-538. doi: ps://doi.org/10.15516/cje.v24i2.4478
Drvodelić, Maja ; Domović, Vlatka
Parents’ Opinions about their Children’s Distance Learning during the First Wave of the Covid-19 Pandemic // CEPS - Center for Educational policy Studies journal, 12 (2022), 3; 221-241. doi: 10.26529/cepsj.1131
Drvodelić, Maja ; Livaja, Marija
Od tradicionalne do digitalne pedagoške dokumentacije Zbornik Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević, 1 (2022), 16, 19
Antulić Majcen, Sandra ; Drvodelić, Maja
Quality Pedagogical Practice in Early Childhood Education Institutions Relating to Children at Risk of Social Exclusion // CEPS - Center for Educational policy Studies journal, 1 (2021), 2; 1-21. doi: 10.26529/cepsj.1086
Drvodelić, Maja ; Domović, Vlatka ; Pažur, Monika
Emergency remote education during the COVID-19 pandemic in spring 2020: parents’ perspective / Izvanredno obrazovanje na daljinu tijekom pandemije COVID-19 u proljeće 2020: roditeljska perspektiva // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 23 (2021), 3; 675-707. doi: 10.15516/cje.v23i3.4511
Bajsić, Ivona
Međukulturne kompetencije u predškolskim ustanovama – empirijsko istraživanje u Montessori vrtiću / Šenjug Krleža, Ana ; Drvodelić, Maja (mentor);
Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2019