Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Ivan Kelić

30680

Ivan

Kelić

dr. sc.

Naziv Uloga Akcije
Mjerenje kulturnog potencijala odredišta suradnik
Uspostava regionalnog centra kompetentnosti u sektoru turizma i ugostiteljstva voditelj na ustanovi
Naziv Akcije
Štimac, Helena ; Bilandžić, Karla ; Kelić, Ivan Who really shapes Generation Z? // Proceedings of FEB Zagreb ... International Odyssey Conference on Economics and Business / Sever Mališ, Sanja ; Jaković, Božidar ; Načinović Braje, Ivana (ur.). 2022. str. 1077-1088
Bušić, Karmen ; Kelić, Ivan ; Stipić, Igor IMPACT OF INFLUENCERS ON ONLINE PRODUCT PURCHASES // Interdisziplinäre Managementforschung / Barković, D ; Heinz Dernoscheg, K. (ur.). (ur.). 2021. str. 1153-1167
Kelić, Ivan Economic Potential of Mobile Entertainment as an Advertisement Channel // MIPRO / Skala, Karolj (ur.). 2021. str. 1495-1500
Kelić, Ivan Mišljenje studenata o učinkovitosti komunikacijskih kanala i atributa za brendiranje Slavonije // 56. hrvatski i 16. međunarodni simpozij agronoma : zbornik radova = 56th Croatian and 16th International Symposium on Agriculture : Proceedings / Rozman, Vlatka ; Antonović, Zvonko (ur.). Osijek: Fakultet agrobiotehničkih znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 219-225
Erceg, Aleksandar ; Kelić, Ivan ; Biloš, Antun Evaluation of franchise system websites: the evidence from Croatia // Engineering management in production and services, 13 (2021), 1; 27-38. doi: 10.2478/emj-2021-0002
Kelić, Ivan STAVOVI KORISNIKA PREMA VIRUTALNIM GLASOVNIM ASISTENTIMA // CroDiM, 4 (2021), 1; 35-44
Štimac, Helena ; Kelić, Ivan ; Bilandžić, Karla How Web Shops Impact Consumer Behavior? // Tehnički glasnik, 15 (2021), 3; 350-356. doi: 10.31803/tg-20201217132524
Erceg, Aleksandar ; Biloš, Antun ; Kelić, Ivan Franchising in the digital era - what lies ahead // Economic and social development / Zavrl, Ivana ; Vuković, Dijana ; Cerović, Ljerka (ur.). 2021. str. 53-65
Štimac, Helena ; Kelić, Ivan ; Banožić, Mario Impact of Influence Marketing on Attitudes of Tourist Service Users // Proceedings of the 35th International Business Information Management Association Conference: Education Excellence and Innovation Management: A 2025 Vision to Sustain Economic Development during Global Challenges / Soliman, Khalid S. (ur.). Sevilla: International Business Information Management Association (IBIMA), 2020. str. 12745-12754
Erceg, Aleksandar ; Damoska Sekuloska, Jovanka ; Kelić, Ivan Blockchain in the Tourism Industry—A Review of the Situation in Croatia and Macedonia // Informatics (Basel), 7 (2020), 1; 1, 16. doi: 10.3390/informatics7010005
nije evidentirano
nije evidentirano