Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Safer Internet Centre Croatia: Making Internet a good and safe place
suradnik
Pozivni broj 116 000 za nestalu djecu Hrvatska
suradnik
Promjena paradigme poučavanja u ranom djetinjstvu: konstruktivizam i razvojni pristup vs. biheviorističke strategije
suradnik
Internacionalni studijski program Konstrukcije otporne na izvanredna djelovanja – Resilient Structures – InterStruct
suradnik
Razvoj modela predikcije ponašanja djece pješaka u urbanoj prometnoj mreži
suradnik
Problemi u ponašanju djece školske dobi: Uloga izvršnih funkcija, individualnih, obiteljskih i genetskih čimbenika
suradnik
Igraj se i uči
suradnik
Naziv
Akcije
Borovac, Tijana; Somolanji Tokić, Ida
Kurikulum ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja // Pedagogija ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja : sveučilišni udžbenik / Višnjić-Jevtić, Adrijana (ur.). Zagreb: Alfa ; Sveučilište u Zagrebu Učiteljski fakultet, 2024. str. 423.-443
Somolanji Tokić, Ida ; Borovac, Tijana
What has COVID-19 thought us -current issues and development in university pre-service ECEC education in Croatia // EDULEARN22 Proceedings / Gómez Chova, L. ; López Martínez, A. ; Candel Torres, I. (ur.). Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2022. str. 2912-2920 doi: 10.21125/edulearn.2022.0738
Erk, Mirna ; Borovac, Tijana ; Brezetić, Sandra
Rano učenje engleskog jezika iz perspektive roditelja djece vrtićke i mlađe školske dobi // Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, 20 (2022), 3; 603-615. doi: 10.31192/np.20.3.9
1. međunarodna znanstveno-stručna konferencija Kompetentni sustavi u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju / Borovac, Tijana ; Somolanji Tokić, Ida (ur.)
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Centar za znanstveni rad Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti u Vinkovcima, 2022
Borovac, Tijana ; Zamečnik, Luja
Pedagogical documentation as an important tool in the development of professional competencies of in-service teachers / Dubovicki, S. ; Huljev, A. (ur.). Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 43-44
Marić, Ivana ; Borovac, Tijana ; Dobi Barišić, Karolina
MOBILE DEVICES AND PRESCHOOL CHILDREN: DO THEIR PARENTS KNOW HOW MUCH THEY KNOW? // INTED2022 Proceedings / Gómez Chova, L. ; López Martínez, A. ; Candel Torres, I. (ur.). Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2022. str. 7621-7630 doi: 10.21125/inted.2022.1932
Dobi Barišić, Karolina ; Borovac, Tijana ; Marić, Ivana
Differences in early and preschool children when using mobile devices in relation to their age // 1st International Online Scientific Conference ICT in Life - Contemporary society meeting ICT challenges and issues, Conference proceedings / Đurđević Babić, Ivana ; Galzina, Vjekoslav (ur.). Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Centar za znanstveni rad u Vinkovcima, 2022. str. 130-140
Borovac, Tijana ; Brust Nemet, Maja ; Somolanji Tokić, Ida
Inclusive Learning Experience in Higher Education / Inkluzivno iskustvo učenja u visokoškolskoj nastavi // 2. Međunarodna umjetnička i znanstvena konferencija Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju- knjiga sažetaka / Ileš, Tatjana (ur.). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 38-39
Borovac, Tijana ; Somolanji Tokić, Ida
Toward a competent system - current issues and development of university pre-service ECEC training in Croatia. OMEP Hrvatska, 2021. str. 1-1
Dumenčić, Tanja
Prostor kao treći odgojitelj - prostor za svako dijete / Borovac, Tijana ; Somolanji Tokić, Ida (mentor);
Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, . 2020