Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Evidence Based Education - European Strategic Model for School Inclusion
suradnik
Inovativni akademski kolegij o integrativnim intervencijama za djecu s poremećajem iz spektra autizma
suradnik
Izgradnja mostova: promicanje socijalne uključenosti i dobrobiti obitelji djece s teškoćama_PSI WELL
suradnik
Cerebralno oštećenje vida u djece s teškoćama učenja i intelektualnim teškoćama
suradnik
Vizualno funkcioniranje u djece osnovnoškolske dobi s intelektualnim teškoćama i s teškoćama u učenju
suradnik
Gestalt pristup u savjetovanju studenata
voditelj
Dobrobit sestara i braće djece s teškoćama
voditelj
Zadovoljstvo partnerskim odnosima roditelja djece s poremećajem iz spektra autizma
suradnik
Partnerski odnosi u kontekstu stresa
suradnik
Sagorijevanje stručnjaka i roditelja djece s teškoćama u razvoju: prevencija, izazovi i metode osnaživanja u ranoj intervenciji_BURNOUT
suradnik
Doprinos boljitku rane intervencije putem društveno korisnog učenja u Gradu Zagrebu i Brodsko-posavskoj županiji
suradnik
Naziv
Akcije
Wagner Jakab, Ana; Kiš-Glavaš, Lelia; Šarčević Ivić-Hofman, Katarina
Oblici rane podrške obiteljima djece s teškoćama u razvoju // Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju : Inkluzivne politike i prakse : 2. Međunarodna umjetnička i znanstvena konferencija Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju, Osijek 2. i 3. prosinca 2021. :. Osijek; Vinkovci: Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti, Centar za znanstveni rad u Vinkovcima, 2024. str. 192-201 doi: 10.59014/ESFD3896
Vrankić Pavon, Marijana; Wagner Jakab, Ana; Löw, Ajana
Exploring relationship satisfaction in mothers of children with disabilities: the predictive role of interparental conflicts and moderating role of dyadic coping // Frontiers in psychiatry, 14 (2024), 1-13. doi: https://doi.org/10.3389/fpsyt.2023.1307827
Šarčević Ivić-Hofman, Katarina ; Wagner Jakab, Ana
Formal support – expectations of parents of children with disabilities // Specijalna edukacija i rehabilitacija, 22 (2023), 2; 117-133
Vrankić Pavon, Marijana; Löw, Ajana; Wagner Jakab, Ana
Validation of a Croatian version of Dyadic Coping Inventory // 10th International Conference: Research in Education and Rehabilitation Sciences ; ERFCON 2023
Zagreb, Hrvatska, 05.05.2023-07.05.2023
Bolonja, Nina
Roditeljski stres i partnerski odnosi roditelja odraslih osoba s autizmom: kvalitativno istraživanje / Löw, Ajana ; Wagner Jakab, Ana (mentor);
Zagreb, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, . 2022
Šarčević Ivić-Hofman, Katarina
SUSTAVI RANE PODRŠKE DJECI S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU IZ PERSPEKTIVE RODITELJA I STRUČNJAKA / Wagner Jakab, Ana (mentor); Kiš-Glavaš, Lelia (neposredni voditelj).
Zagreb, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, . 2022
Mihaljević, Dora
Stres i interakcije u partnerskom odnosu kod roditelja djece s teškoćama u razvoju / Löw, Ajana ; Wagner Jakab, Ana (mentor);
Zagreb, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, . 2022
Löw, Ajana ; Vrankić Pavon, Marijana ; Wagner Jakab, Ana
Couple interactions and relationship satisfaction in parents of children with autism spectrum disorder Life Span and Disability, (2022),
Gordana Keresteš ; Dejana Bouillet ; Martina Ferić, Marina Milić Babić, Ana Wagner Jakab
Podrška obiteljima djece s razvojnim rizicima i teškoćama – koje kompetencije imaju stručnjaci nakon završenog studija? // 6. Hrvatski simpozij o ranoj intervenciji u djetinjstvu
Zagreb, Hrvatska, 01.01.2022-01.01.2022
Lazarević, Lamia
Fenomen “prelijevanja stresa” u partnerskom odnosu roditelja djece s teškoćama u razvoju / Löw, Ajana ; Wagner Jakab, Ana (mentor);
Zagreb, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, . 2021