Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Vranešević, Tihomir; Pušić, Ana; Mandić, Miroslav
ADVANCING BRAND ORIGIN CONCEPT THROUGH THE REVERSE COUNTRY OF ORIGIN EFFECT: THE CASE OF GENERATION Z // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 75 (2024), 1; 32-61. doi: https://doi.org/10.32910/ep.75.1.2
Pušić, Ana
Definiranje modela unaprijeđenog koncepta podrijetla proizvoda i usluga za potrebe uspješnog upravljanja markama kod generacije Z / Vranešević, Tihomir (mentor);
Zagreb, Sveučilište u Zagrebu, . 2023
Vranešević, Tihomir ; Pušić, Ana ; Mandić, Miroslav
The Role of Brand Origin in The Product Attitude Formation Process Among Consumers Belonging to Generation Z // Proceedings of FEB Zagreb ... International Odyssey Conference on Economics and Business / Sever Mališ, Sanja ; Jaković, Božidar ; Načinović Braje (ur.). 2022. str. 1097-1112 doi: 10.22598/odyssey/2022.4
Vranešević, Tihomir ; Mandić, Miroslav ; Renić, Mijo
TESTING THE MODEL OF THE CONNECTION BETWEEN PERCEIVED SERVICE QUALITY, CUSTOMER SATISFACTION, CUSTOMER LOYALTY AND CUSTOMIZATION // RED 2022 11th INTERNATIONAL SCIENTIFIC SYMPOSIUM REGION, ENTREPRENEURSHIP, DEVELOPMENT / Leko Šimić, Mirna (ur.). Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 834-853
Marušić, Tajana
Upravljanje markama u okruženju društvenih medija / Turkalj, Željko ; Vranešević, Tihomir (mentor);
Osijek, Ekonomski fakultet u Osijeku, . 2021
Marušić, Tajana ; Vranešević, Tihomir ;
CHALLENGES OF NAVIGATING BRANDS THROUGH SOCIAL MEDIA – MARKETING MANAGERS POINT OF VIEW // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 72 (2021), 3; 413-430. doi: https://doi.org/10.32910/ep.72.3.4
Vranešević, Tihomir ; Ozretić Došen, Đurđana ; Pavičić, Jurica ; Piri Rajh, Sunčana ; Sinčić Ćorić, Durbavka ; Tomašević Lišanin, Marija ; Tkalac Verčič, Ana ; Palić, Mirko ; Krupka, Zoran ; Mandić, Miroslav et al.
Osnove marketinga. Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021
Vranešević Tihomir ; Marušić Tajana ;
Challenges of Measuring Social media advertising, // Smart Innovation, Systems and Technologies, Marketing and Smart Technologies, Proceedings of ICMarkTech 2020. 2020. str. 455-466 doi: 10.1007/978-981-33-4183-8
Vranešević Tihomir ; Marušić, Tajana ; Družić, Marko ;
Nation branding - perception and attitudes about Mongolia in Croatia // The 4th International Conference MANDAKH-2019. 2019. str. 60-74
Vranešević, Tihomir ; Pandža Bajs, Irena ; Mandić, Miroslav
Kvaliteta i koncept vrijednosti za klijente // Zbornik radova 20. međunarodni simpozij o kvaliteti „Kvaliteta-jučer, danas, sutra“ / Drljača, Miroslav (ur.). Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2019. str. 55-65