Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Vesna Vlahović Štetić

25437

Vesna

Vlahović Štetić

prof. dr. sc.

Naziv Uloga Akcije
Psihološki faktori učenja matematike: uradak, strategije, motivacija i stavovi voditelj
Učenje kroz rad i sustav upravljanja studentskim iskustvom na Filozofskom fakultetu u Zagrebu suradnik
Naziv Akcije
Huić, Aleksandra; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, Vesna (De)motivating teaching styles in higher education – validation of the circumplex model // EARLI2023 Book of abstracts. Solun: University of Macedonia Press, 2023. str. 95-95
Huić, Aleksandra; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, Vesna Gdje su emocije u motivaciji - emocionalni napor i (de)motivirajući nastavnički stilovi // 26. Dani Ramira i Zorana Bujasa: međunarodni psihologijski znanstveni skup : knjiga sažetaka, Zagreb, 28. - 30. rujna 2023.. Zagreb: Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2023. str. 29-29 doi: https://doi.org/10.17234/DRZB26
Huić, Aleksandra ; Pavlin-Bernardić, Nina ; Vlahović Štetić, Vesna NASTAVNIČKI STILOVI MOTIVIRANJA STUDENATA – PROVJERA KRUŽNOG MODELA U VISOKOŠKOLSKOM KONTEKSTU // 23. Dani Psihologije u Zadru Knjiga sažetaka / Tucak Junaković, Ivana ; Macuka ; Ivana et al. (ur.). Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2022. str. 75-75
Putarek, Vanja ; Pavlin-Bernaridć, Nina ; Huić, Aleksandra ; Vlahović-Štetić, Vesna High school mathematics teachers’ methods, of teaching, assessment and motivating students: a qualitative study // Savremeni trendovi u psihologiji 2021. Novi Sad: Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu, 2021. str. 179-180
Putarek, Vanja Metakognitivno rezoniranje u matematičkom kontekstu / Vlahović-Štetić, Vesna (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2020
Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna Metacognitive feelings and the illusion of linearity // Contemporary Themes in Education / Kolar Billege, Martina (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 186-186
Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna Metacognitive Feelings, Conflict Detection and Illusion of linearity // Psihologijske teme, 28 (2019), 1; 171-192. doi: 10.31820/pt.28.1.9
Pavlin-Bernardić, Nina ; Vlahović-Štetić, Vesna Kognitivni aspekti samoregulacije učenja // Kompetencija Učiti kako učiti: teorijske osnove i istraživanja u hrvatskom kontekstu / Vizek Vidović, Vlasta ; Marušić, Iris (ur.). Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2019. str. 73-86
Vrdoljak, Gabrijela ; Vlahović-Štetić Vesna Odnos ciljeva postignuća, strategija učenja i ocjena u srednjoškolskoj nastavi fizike // Psihologijske teme, 27 (2018), 2; 141-157. doi: 10.31820/pt.27.2.1
Kolega, Maja ; Vlahović-Štetić, Vesna Zadovoljstvo poslom školskih psiholog(inj)a u Hrvatskoj // Napredak (Zagreb), 159 (2018), 1-2; 179-194
nije evidentirano
nije evidentirano