Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Profesionalni razvoj učitelja tijekom inicijalnog obrazovanja i pripravništva
voditelj
Ispitivanje obilježja školskog vođenja u hrvatskim osnovnim školama
suradnik
E-quality: Povezivanje kvalitete i socijalne uključenosti u visokom obrazovanju u Hrvatskoj
voditelj na ustanovi
Razvoj kurikulumske kulture: Osnaživanje škola za razvoj i implementaciju školskog kurikuluma
suradnik
Razvoj nacionalnog standarda kvalifikacije za učitelje kao podloge za uvođenje sustava licenciranja učitelja
suradnik
Naziv
Akcije
Marušić, Iris
Ličnost i učenje // Kompetencija Učiti kako učiti – teorijske osnove i istraživanja u hrvatskom kontekstu / Vizek Vidović, Vlasta; Marušić, Iris (ur.). Zagreb: Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, 2019. str. 203-218
Vizek Vidović, Vlasta ; Domović, Vlatka
Development of Teachers’ Beliefs as a Core Component of their Professional Identity in Initial Teacher Education: A Longitudinal Perspective // CEPS - Center for Educational policy Studies journal, 9 (2019), 2; 119-138. doi: 10.26529/cepsj.720
Marušić, Iris
Kompetencija Učiti kako učiti u međunarodnom okružju // Kompetencija Učiti kako učiti – teorijske osnove i istraživanja u hrvatskom kontekstu / Vizek Vidović, Vlasta; Marušić, Iris (ur.). Zagreb: Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, 2019. str. 11-28
Kompetencija Učiti kako učiti : teorijske osnove i istraživanja u hrvatskom kontekstu / Vizek Vidović, Vlasta; Marušić, Iris (ur.)
Zagreb: Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, 2019
Čižmešija, Aleksandra ; Diković, Marina ; Domović, Vlatka ; Đorđević, Mina ; Jukić, Renata ; Kolić-Vehovec, Svjetlana ; Koludrović, Morana ; Ledić, Jasminka ; Lončar-Vicković, Sanja ; Luketić, Daliborka et al.
Priručnik za unapređenje kompetencija nastavnika u visokom obrazovanju. Zagreb: Ministarstvo znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske, 2018
Priručnik za unapređenje kompetencija nastavnika u visokom obrazovanju / Čižmešija, Aleksandra ; Diković, Marina ; Domović, Vlatka et al. (ur.)
Zagreb: Ministarstvo znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske, 2018
Domović, Vlatka ; Vizek Vidović, Vlasta ; Bouillet, Dejana
Student teachers’ beliefs about the teacher’s role in inclusive education // European Journal of Special Needs Education, 32 (2017), 2; 175-190. doi: 10.1080/08856257.2016.1194571
Domović, Vlatka ; Vizek Vidović, Vlasta
Croatia: An Overview of Educational Reforms, 1950- 2014 // Education in the European Union - Post-2003 Member States / Corner, Trevor (ur.). London : Delhi: Bloomsbury Publishing, 2016. str. 27-49
Vizek Vidović, Vlasta ; Domović, Vlatka
Transitions in Croatian pre-tertiary education and teacher education since independence // Hungarian educational research journal, 6 (2016), 2; 62-73. doi: 10.14413/HERJ.2016.02.05
Maslić Seršić, Darja
Školska klima i kultura kao determinante profesionalnog razvoja učenika // Profesionalni razvoj u osnovnoj školi: priručnik za učitelje i stručne suradnike / Žanetić, Ljiljana (ur.). Požega: Hrvatski zavod za zapošljavanje, Područni ured Požega, 2016. str. 28-33