Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Glasnović Gracin, Dubravka; Trupčević, Goran
Time as a resource in mathematics education: comparing teacher and student perspectives // Proceedings of the Thirteenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME13). Budimpešta: Alfréd Rényi Institute of Mathematics; ERME, 2023. str. 4135-4142
Trupčević, Goran ; Valent, Anđa
The Teaching of Initial Multiplication Concepts and Skills in Croatian Textbooks // CEPS - Center for Educational policy Studies journal, 12 (2022), 2; 119-141. doi: 10.26529/cepsj.1303
Glasnović Gracin, Dubravka; Trupčević, Goran
Time as a resource in mathematics education: Teachers’ perspectives // Asian journal for mathematics education, 1 (2022), 2; 162-186. doi: 10.1177/27527263221109034
Rovan, Daria ; Trupčević, Goran ; Glasnović Gracin, Dubravka
Longitudinalno istraživanje odrednica stresa, profesionalnog sagorijevanja i zadovoljstva poslom učitelja početnika // 5. DANI OBRAZOVNIH ZNANOSTI “Kako poticati dobrobit u odgojno-obrazovnom okružju u izazovnim vremenima?" / Odak, Iva (ur.). Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2022. str. 32-33
Rovan, Daria ; Trupčević, Goran ; Glasnović Gracin, Dubravka
Motivacija za učenje matematike kod budućih učitelja razredne nastave // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 31 (2022), 1; 113-133. doi: 10.5559/di.31.1.06
Rovan, Daria ; Trupčević, Goran ; Glasnović Gracin, Dubravka
Epistemička uvjerenja budućih učitelja i njihov pristup poučavanju matematike // 25. Dani Ramira i Zorana Bujasa: međunarodni psihologijski znanstveni skup : knjiga sažetaka, Zagreb, 30. rujna - 02. listopada 2021. / Mikac, Una ; Mehulić, Jasmina (ur.). Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021. str. 146-146
Rovan, Daria ; Glasnović Gracin, Dubravka ; Trupčević, Goran
Pre-service Primary Education Teachers’ Achievement Goals in Mathematics and Their Approach to Learning and Teaching Mathematics // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 23. (2021), Sp.Ed.1; 125-141. doi: 10.15516/cje.v23i0.4103
Rovan, Daria ; Trupčević, Goran ; Glasnović Gracin, Dubravka
Promjene u matematičkoj anksioznosti budućih učitelja tijekom njihovog studija // 22. Dani psihologije u Zadru - knjiga sažetaka / Burić, Irena ; Banai, Benjamin ; Macuka, Ivana et al. (ur.). Zadar, 2020. str. 150-150
Rovan, Daria ; Trupčević, Goran ; Glasnović Gracin, Dubravka
Pre-service primary education teachers' achievement goals in mathematics and their approach to learning and teaching mathematics: a person-centered analysis // Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO / International Scientific and Art Conference - Contemporary Themes in Education - CTE. 2019. str. 70-70
Baković, Tihana ; Trupčević, Goran ; Valent, Anđa
Treatment of initial multiplication in textbooks from Croatia and Singapore // Towards new perspectives on mathematics education / Kolar-Begović, Zdenka ; Kolar-Šuper, Ružica ; Jukić Matić, Ljerka (ur.). Osijek, 2019. str. 216-228