Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Mirjana Šagud

15423

Mirjana

Šagud

prof. dr. sc.

nije evidentirano
Naziv Akcije
Šagud, Mirjana Participacija djece rane i predškolske dobi u aktivnostima // Zajedno rastemo-kompetencije za cjeloživotno učenje. 2019. str. 9-15
Šagud, Mirjana ; Hajdin, Ljubimka Position of the Modern Teacher in Educational Theory and Practiceriji i praksi // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 20 (2018), Sp.Ed.1; 149-160
Gaković, Ana Pedagoški aspekti usmenoknjiževnih oblika u čijoj izvedbi sudjeluju djeca / Rudan, Evelina ; Šagud, Mirjana (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2017
Detelj, Martina Kros-kulturalno poimanje smrti i tugovanje u djece zbog gubitka bliske osobe / Šagud, Mirjana ; Potkonjak, Sanja (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2017
Mikelić Preradović, Nives ; Lešin, Gordana ; Šagud, Mirjana Investigating parents’ attitudes towards digital technology use in early childhood: a case study from Croatia // Informatics in education, 15 (2016), 1; 127-146. doi: 10.15388/infedu.2016.07
Hederić, Vanja Komparativna analiza uvjeta i ponašanja djece, odgajatelja i učitelja u godini pred školu i na početku osnovnog obrazovanja / Kolak, Ante ; Šagud, Mirjana (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2015
Šagud, Mirjana Contemporary Childhood and the Institutional Context // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 17 (2015), Sp.Ed.1; 265-274
Šagud, Mirjana Contemporary Childhood and the Institutional Context // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 17 (2015), 265-274
Šagud, Mirjana ; Lešin, Gordana Common understanding of pedagogic practice to the new quality // The Online Journal of Qualiti in Higer Education / Elmas, Muzzafer (ur.). Sakarya: Sakarya University, 2015. str. 27-33
Šagud, Mirjana Collaborative research of the pedagogical practice. Saarbrücken: Lambert Academic Publishing, 2015
nije evidentirano
nije evidentirano