Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Šagud, Mirjana
Participacija djece rane i predškolske dobi u aktivnostima // Zajedno rastemo-kompetencije za cjeloživotno učenje. 2019. str. 9-15
Šagud, Mirjana ; Hajdin, Ljubimka
Position of the Modern Teacher in Educational Theory and Practiceriji i praksi // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 20 (2018), Sp.Ed.1; 149-160
Gaković, Ana
Pedagoški aspekti usmenoknjiževnih oblika u čijoj izvedbi sudjeluju djeca / Rudan, Evelina ; Šagud, Mirjana (mentor);
Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2017
Detelj, Martina
Kros-kulturalno poimanje smrti i tugovanje u djece zbog gubitka bliske osobe / Šagud, Mirjana ; Potkonjak, Sanja (mentor);
Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2017
Mikelić Preradović, Nives ; Lešin, Gordana ; Šagud, Mirjana
Investigating parents’ attitudes towards digital technology use in early childhood: a case study from Croatia // Informatics in education, 15 (2016), 1; 127-146. doi: 10.15388/infedu.2016.07
Hederić, Vanja
Komparativna analiza uvjeta i ponašanja djece, odgajatelja i učitelja u godini pred školu i na početku osnovnog obrazovanja / Kolak, Ante ; Šagud, Mirjana (mentor);
Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2015
Šagud, Mirjana
Contemporary Childhood and the Institutional Context // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 17 (2015), Sp.Ed.1; 265-274
Šagud, Mirjana
Contemporary Childhood and the Institutional Context // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 17 (2015), 265-274
Šagud, Mirjana ; Lešin, Gordana
Common understanding of pedagogic practice to the new quality // The Online Journal of Qualiti in Higer Education / Elmas, Muzzafer (ur.). Sakarya: Sakarya University, 2015. str. 27-33
Šagud, Mirjana
Collaborative research of the pedagogical practice. Saarbrücken: Lambert Academic Publishing, 2015