Pregled po CROSBI profilu: Tamara Martinac-Dorčić (CROSBI Profil: 26438, MBZ: 222504)
Pronađeno 93 radova
-
1.Šimić Šantić, Ivana; Bonetti, Luka; Martinac Dorčić, TamaraODNOS RECEPTIVNOG JEZIKA I RADNOG PAMĆENJA KOD DJECE S UMJETNOM PUŽNICOM // Zbornik sažetaka 6. kongresa hrvatskih logopeda s međunarodnim sudjelovanjem “Izazovi moderne logopedije – perspektiva i iskustva logopeda današnjice” / Pavičić Dokoza, Katarina ; Knežević, Dora ; Cecić, Tina (ur.).
Zagreb: Hrvatsko logopedsko društvo, 2022. str. 119-120 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
2.Smojver-Ažić, Sanja; Martinac Dorčić, Tamara; Živčić-Bećirević, Ivanka; Birovljević, GoranaIzvori stresa i posttraumatski rast sveučilišnih nastavnika u vrijeme pandemije // 28. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Izazovi suvremenog života – kako psiholozi mogu pomoći? / Kalebić Maglica, Barbara ; Miletić, Irena (ur.).
Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo, 2021. str. 34-34 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
3.Birovljević, Gorana; Živčić-Bećirević, Ivanka; Smojver-Ažić, Sanja; Martinac Dorčić, TamaraModeratori odnosa izloženosti stresu i depresivnih i anksioznih simptoma kod studenata tijekom pandemije COVID-19 // 28. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Izazovi suvremenog života – kako psiholozi mogu pomoći? / Kalebić Maglica, Barbara ; Miletić, Irena (ur.).
Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo, 2021. str. 32-32 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
4.Martinac Dorčić, Tamara; Živčić-Bećirević, Ivanka; Smojver-Ažić, Sanja; Birovljević, GoranaAkademsko funkcioniranje i zadovoljstvo životom studenata tijekom pandemije // 28. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Izazovi suvremenog života – kako psiholozi mogu pomoći? / Kalebić Maglica, Barbara ; Miletić, Irena (ur.).
Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo, 2021. str. 31-31 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
5.Živčić-Bećirević, Ivanka; Smojver-Ažić, Sanja; Martinac Dorčić, Tamara; Birovljević, GoranaEmocionalno funkcioniranje studenata tijekom pandemije // 28. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Izazovi suvremenog života – kako psiholozi mogu pomoći? / Kalebić Maglica, Barbara ; Miletić, Irena (ur.).
Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo, 2021. str. 30-30 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
6.Smojver-Ažić, Sanja; Martinac Dorčić, Tamara; Živčić- Bećirević, IvankaDepressive symptoms in young people: The role of parental behavior and romantic relationship status // EADP SUMMER TOUR SEPTEMBER 2021 DEVELOPMENTAL TRENDS: CONCERNS AND OPPORTUNITIES / Krzywosz-Rynkiewicz, Beata (ur.).
Poland: The Polish Association of Human Development Psychology Poland, 2021. str. 56-56 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
7.Živčić-Bećirević, Ivanka; Smojver-Ažić, Sanja; Martinac Dorčić, Tamara; Birovljević, GoranaIzvori stresa, depresivnost i akademsko funkcioniranje studenata za vrijeme pandemije COVID-19 // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 30 (2021), 2; 291-312 doi:10.5559/di.30.2.06 (recenziran, članak, znanstveni)
-
8.Brod, LidijaStavovi nastavnika o inkluziji učenika s posebnim potrebama / s teškoćama u razvoju u srednjim strukovnim školama u Osječko-baranjskoj županiji, 2021., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Rijeka
-
9.Živčić-Bećirević, Ivanka; Smojver-Ažić, Sanja; Martinac Dorčić, Tamara; Majnarić, LaraThe role of teacher feedback in cognitive vulnerability to depression in college students // 10th International Congress of Cognitive Psychotherapy Virtual congress, 13th-15th May 2021, Abstract book
Rome, 2021. str. 195-195 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
10.Rončević Zubković, Barbara; Kolić-Vehovec, Svjetlana; Smojver-Ažić, Sanja; Martinac Dorčić, Tamara; Pahljina-Reinić, RosandaThe role of experience during playing bullying prevention serious game: effects on knowledge and compassion // Behaviour & information technology, Advance online publication (2020), 1-15 doi:10.1080/0144929x.2020.1813332 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
11.Smojver-Ažić, Sanja; Živčić-Bećirević, Ivanka; Martinac Dorčić, TamaraThe role of fathers in future time perception and depression of late adolescent girls // EARA 2020, 17th conference: Adolescence in a rapidly changing world / Branje, Susan ; Mena Matos, Paola (ur.).
Porto: European Association for Research on Adolescence, 2020. str. 41-42 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
12.Šimek, Lucija; Ledić, Jasminka; Martinac Dorčić, TamaraKompetencije pedagoga za inkluzivnu praksu // Napredak (Zagreb), 161 (2020), 3 - 4; 291-314 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
13.Martinac Dorčić, Tamara; Kalebić Maglica, Barbara; Miletić, IrenaUvođenje suvremene tehnologije u učenje i poučavanje učenika s teškoćama u razvoju // Uvođenje suvremenih tehnologija u učenje i poučavanje: Istraživanja učinaka projekta e -Škole / Kolić-Vehovec, Svjetlana (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet u Rijeci, 2020. str. 193-231 -
14.Smojver-Ažić, Sanja; Kalebić Maglica, Barbara; Martinac Dorčić, TamaraStavovi nastavnika i učenika prema IKT-u // Uvođenje suvremenih tehnologija u učenje i poučavanje: Istraživanje učinaka pilot-projekta e-Škole / Kolić-Vehovec, Svjetlana (ur.).
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2020. str. 93-117 -
15.Živčić-Bećirević, Ivanka; Smojver-Ažić, Sanja; Martinac Dorčić, TamaraPerception of Adulthood and Psychological Adjustment in Emerging Adults // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 29 (2020), 2; 195-215 doi:10.5559/di.29.2.02 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
16.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Smojver-Ažić, Sanja; Martinac Dorčić, Tamara; Rončević Zubković, BarbaraEvaluation of serious game for changing students' behaviour in bullying situation // Journal of computer assisted learning, 36 (2020), 3; 323-334 doi:10.1111/jcal.12402 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
17.Martinac Dorčić, Tamara; Smojver-Ažić, Sanja; Rončević Zubković, Barbara; Kolić-Vehovec, SvjetlanaOdrednice pomaganja žrtvi u situacijama vršnjačkog nasilja // Psihologijske teme, 28 (2019), 3; 681-700 doi:10.31820/pt.28.3.12 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
18.Živčić-Bećirević, Ivanka; Smojver-Ažić, Sanja; Martinac Dorčić, TamaraThe effects of depressive symptoms on academic achievement and adjustment to college // 16th European Congress of Psychology
Moscow: Moscow University Press, 2019. str. 1565-1566 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
19.Kolić-Vehovec, Svjetlana, Smojver-Ažić, Sanja, Martinac Dorčić, Tamara, Rončević Zubković, BarbaraEvaluation of a serious game for changing students’ behaviour in bullying situation: A multi-method approach // Book of abstracts, XVI European congress of psychology
Moskva: Moscow University Press, 2019. str. 1567-1567 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
20.Živčić-Bećirević, Ivanka; Smojver-Ažić, Sanja; Martinac Dorčić, TamaraDepressive symptoms among undergraduate students // Global perspectives on university students / Esteves, Dulce ; Scarf, Damian ; Pinheiro, Paulo ; Arahanga-Doyle, Hitaua ; Hunter, John (ur.).
New York: Nova science publishers, 2019. str. 47-80 -
21.Smojver-Ažić, Sanja; Kolić-Vehovec, Svjetlana; Martinac Dorčić, Tamara; Rončević Zubković, BarbaraUloga doživljaja tijekom igranja u analizi učinkovitosti ozbiljne računalne igre usmjerene na prevenciju vršnjačkog nasilja // Knjiga sažetaka - Kvaliteta života kroz životni vijek: izazovi i preporuke / Brajša-Žganec, A. ; Penezić, Z. ; Tadić Vujčić, M. (ur.).
Sv.Martin na Muri: HPD, 2018. str. 214-214 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
22.Martinac Dorčić, Tamara; Kalebić Maglica, Barbara; Miletić, IrenaPilot projekt e-Škole: Primjena IKT-a u kontekstu učenika s teškoćama u razvoju. // Kvaliteta života kroz životni vijek: Izazovi i preporuke / Brajša-Žganec, Andreja ; Penezić Zvjezdan ; Tadić Vujčić, Maja (ur.).
Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo, 2018. str. 102-102 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo) -
23.Rončević Zubković, Barbara; Kolić-Vehovec, Svjetlana; Martinac Dorčić, Tamara; Smojver- Ažić, SanjaPrimjena ozbiljne računalne igre s ciljem zaštite žrtve vršnjačkog nasilja // 4. dani obrazovnih znanosti/ 4th days of educational sciences “Odgojno-obrazovni sustav: ograničavajuće i/ili poticajno okruženje”/ The Educational System: a Confining and/or Stimulating Environment / Puzić, Saša (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, 2018. str. 87-87 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
24.Habulin, LucijaStavovi i kompetencije školskih pedagoga za inkluzivnu praksu, 2018., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
25.Kolic-Vehovec, Svjetlana; Roncevic Zubkovic, Barbara; Martinac Dorcic, Tamara; Smojver- Azic, Sanja; Catalina Ortega, Carlos AlbertoApplying psychological principles in design of a serious anti-bullying game within e- confidence project // EDULEARN18 Proceedings 10th International Conference on Education and New Learning Technologies
Palma de Mallorca, Španjolska: IATED, 2018. str. 4440-4440 doi:10.21125/edulearn.2018.1114 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo)