Pregled po CROSBI profilu: Dubravka Glasnović Gracin (CROSBI Profil: 26170, MBZ: 321256, ORCID: 0000-0001-5195-4873)
Pronađeno 140 radova
-
1.Burušić, Josip; Šakić Velić, Marija; Glasnović Gracin, Dubravka; Ribar, MajaA longitudinal study of structure and changes in math self-competence beliefs during primary school // ESERA 2021
Braga, Portugal, 2021. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
2.Kuzle, Ana; Glasnović Gracin, DubravkaDrawing out classroom social climate: the use of participant-produced drawings in research on psychosocial classroom learning environment in the context of school mathematics // LUMAT: International Journal on Math, Science and Technology Education, 9 (2021), 1; 748-774 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Jukić Matić, Ljerka; Glasnović Gracin, DubravkaCurriculum noticing: a case of lower secondary teacher // Proceedings of the 44th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education / Inprasitha, Maitree ; Changsri, Narumon ; Boonsena, Nisakorn (ur.).
Khon Kaen: PME, 2021. str. 219-219 (poster, međunarodna recenzija, prošireni sažetak, znanstveni) -
4.Rovan, Daria; Glasnović Gracin, Dubravka; Trupčević, GoranPre-service Primary Education Teachers’ Achievement Goals in Mathematics and Their Approach to Learning and Teaching Mathematics // Croatian Journal of Education : Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 23. (2021), Sp.Ed.1; 125-141 doi:10.15516/cje.v23i0.4103 (recenziran, članak, znanstveni)
-
5.Glasnović Gracin, Dubravka; Jukić Matić, LjerkaUse of textbooks and other resources in curriculum reform. A longitudinal case study // ZDM – Mathematics Education, 53 (2021), 6; 1373-1385 doi:10.1007/s11858-021-01271-0 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
6.Jukić Matić, Ljerka; Glasnović Gracin, DubravkaHow do teacher guides give support to mathematics teachers? Analysis of a teacher guide and exploration of its use in teachers' practices // Research in mathematics education, 23 (2021), 1; 1-20 doi:10.1080/14794802.2019.1710554 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
7.Rovan, Daria; Trupčević, Goran; Glasnović Gracin, DubravkaPromjene u matematičkoj anksioznosti budućih učitelja tijekom njihovog studija // 22. Dani psihologije u Zadru - knjiga sažetaka / Burić, Irena ; Banai, Benjamin ; Macuka, Ivana ; Šimić, Nataša ; Tokić, Andrea ; Vidaković, Marina (ur.).
Zadar, 2020. str. 150-150 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
8.Dvojković, MihaelaGLAZBA U NASTAVI MATEMATIKE: PJESMA KAO SREDSTVO UVOĐENJA POJMA BROJA, 2020., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
9.Glasnović Gracin, Dubravka; Žokalj, Gabriela; Soucie, TanjaOtkrivamo matematiku 3. Ispiti znanja za treći razred osnovne škole
Zagreb: Alfa, 2020 -
10.Glasnović Gracin, Dubravka; Žokalj, Gabriela; Soucie, TanjaOtkrivamo matematiku 3. Listići za Dodatnu nastavu u trećem razredu osnovne škole
Zagreb: Alfa, 2020 -
11.Glasnović Gracin, Dubravka; Žokalj, Gabriela; Soucie, TanjaOtkrivamo matematiku 3. Zbirka zadataka za treći razred osnovne škole
Zagreb: Alfa, 2020 -
12.Glasnović Gracin, Dubravka; Žokalj, Gabriela; Soucie, TanjaOtkrivamo matematiku 3. Radni udžbenik iz matematike za treći razred osnovne škole (2. dio)
Zagreb: Alfa, 2020 -
13.Glasnović Gracin, Dubravka; Žokalj, Gabriela; Soucie, TanjaOtkrivamo matematiku 3. Radni udžbenik iz matematike za treći razred osnovne škole (1. dio)
Zagreb: Alfa, 2020 -
14.Glasnović Gracin, Dubravka; Žokalj, Gabriela; Soucie, TanjaOtkrivamo matematiku 2. Ispiti znanja za drugi razred osnovne škole
Zagreb: Alfa, 2020 -
15.Glasnović Gracin, Dubravka; Žokalj, Gabriela; Soucie, TanjaOtkrivamo matematiku 2. Listići za Dodatnu nastavu u drugom razredu osnovne škole
Zagreb: Alfa, 2020 -
16.Glasnović Gracin, Dubravka; Žokalj, Gabriela; Soucie, TanjaOtkrivamo matematiku 2. Zbirka zadataka za drugi razred osnovne škole
Zagreb: Alfa, 2020 -
17.Glasnović Gracin, Dubravka; Kuzle, AnaWhat meanings do German and Croatian students assign to geometry? A comparative study // Beiträge zum Mathematikunterricht 2020 / Siller, Hans-Stefan ; Weigel, Wolfgang ; Wörler, Jan Franz (ur.).
Münster: VTM-Verlag, 2020. str. 329-332 (predavanje, međunarodna recenzija, kratko priopćenje, znanstveni) -
18.Glasnović Gracin, DubravkaMatematički udžbenik – kakva je to knjiga? // Matematika i škola, 106 (2020), 3-7 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
19.Glasnović Gracin, DubravkaIzraz i jednakost – temeljni, a zanemareni pojmovi // Matematika i škola, 105 (2020), 195-201 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
20.Kuzle, Ana; Glasnović Gracin, DubravkaMaking sense of geometry education through the lens of fundamental ideas: An analysis of children's drawing // The Mathematics Educator, 29 (2020), 1; 7-52 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
21.Jukić Matić, Ljerka; Glasnović Gracin, DubravkaMathematics textbook in the hands of the lower secondary students: how, when and why they use it//Matematički udžbenik u rukama učenika viših razreda osnovne škole: kako, kada i zašto ga koriste // Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje, 22 (2020), 1; 9-40 doi:10.15516/cje.v22i1.3484 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
22.Glasnović Gracin, Dubravka; Žokalj, Gabriela; Soucie, TanjaOtkrivamo matematiku 1. Ispiti znanja za prvi razred osnovne škole
Zagreb: Alfa, 2019 -
23.Glasnović Gracin, Dubravka; Kuzle, Ana"What is Geometry for you?" Draw a picture." Young students' understanding of geometry revealed through drawings // The International Scientific and Art Conference Contemporary Themes in Education - CTE
Zagreb, Hrvatska, 2019. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
24.Kuzle, Ana; Glasnović Gracin, DubravkaClassroom social climate in the context of middle school geometry // Proceedings of the 43rd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Vol. 2 / Graven, Mellony ; Venkat, Hamsa ; Essien, Anthony ; Vale, Pamela (ur.).
Pretoria: University of Pretoria, 2019. str. 511-518 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
25.Scott Courtney; Dubravka Glasnović GracinDeveloping the task progressions framework // Proceedinfgs of the 11th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education - CERME11, Utrecht / Jankvist, Uffe Th. ; van den Heuvel-Panhuizen, Marja ; Veldhuis, Michiel (ur.).
Utrecht: Freudenthal Group & Freudenthal Institute, Utrecht University, 2019. str. 4186-4193 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)