Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Dunković, Božica
Pametna sela za razvoj ruralnih sredina // Suvremena trgovina (Zagreb), 46 (2021), 4; 48-50
Dunković, Božica
Reakcije kupaca na redoslijed i dubinu sniženja u web shopu // Suvremena trgovina (Zagreb), 44 (2019), 6; 22-24
Jukić, Dinko ; Dunković, Božica
Creating Brand Relationship in Service Marketing // Proceedings of The International Scientific Conference TRADE PERSPECTIVES 2019 - Business model inonvations in domestic and international trade / Baković, Tomislav ; Naletina, Dora ; Petljak, Kristina (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska gospodarska komora (HGK), 2019. str. 255-274
Jukić, Dinko ; Dunković, Božica
Analysis of corporate identity from the aspects of intercultural communication in the sphere of ar // Proceedings of The International Scientific Conference TRADE PERSPECTIVES 2018 - Contemporary aspects and role of international trade / Baković, T. ; Naletina, D. ; Knežević, B. (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 205-226
Dunković, Božica
FINANCIRANJE KAPITALNIH ULAGANJA NA RAZINI REGIONALNIH JEDINICA SAMOUPRAVE / Marković, Branimir (mentor);
Osijek, Ekonomski fakultet u Osijeku, . 2012
Dunkovic, Božica ; Jukić, Dinko
A holistic approach to corporate identity and brand // nterdisziplinäre Symposium "Interdisziplinäre Managementforschung VII" : Tagungsband = Interdisciplinary symposium "Interdisciplinary Management Research VII" : proceedings / Runzheimer, Bodo ; Barković, Dražen (ur.). Osijek : Pforzheim: Ekonomski fakultet ; Hochshule, University of Applied Science, 2011. str. 347-359
Jukić, Dinko ; Dunković, Božica
Utjecaj pseudofaktorske motiviranosti na kvalitetu usluge u školskom menadžmentu // Poslovna izvrsnost, 4 (2010), 1; 97-112