Pregled po CROSBI profilu: Ana Katalenić (CROSBI Profil: 25274, MBZ: 317651, ORCID: 0000-0001-9857-5758)
-
1.Katalenić, Ana; Kolar-Begović, ZdenkaProspective Primary School Teachers’ Work in Continuous Online Assessments in the Course of Didactics of Mathematics // Mathematics Teaching-Research Journal, 14 (2022), 4; 80-105 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Kišosondi, Jelena; Kolar-Šuper, Ružica; Katalenić, Ana; Kolar-Begović, ZdenkaDidactic Manipulatives in Primary Mathematics Education in Croatia // Advances in Research on Teaching Mathematics / Kolar-Begović, Zdenka ; Kolar-Šuper, Ružica ; Katalenić, Ana (ur.).
Zagreb: Element, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Odjel za matematiku, Osijek, 2022. str. 55-70 -
3.Advances in Research on Teaching Mathematics / Kolar-Begović, Zdenka ; Kolar-Šuper, Ružica ; Katalenić, Ana (ur.). Zagreb: Element, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Odjel za matematiku, Osijek, 2022 (monografija)
-
4.Katalenić, Ana; Čižmešija, Aleksandra; Milin Šipuš, ŽeljkaStudy of asymptotes in Calculus in mathematics textbooks for general upper secondary education in Croatia // 7th International Conference on the Anthropological Theory of the Didactic (CITAD7)
Barcelona, Spain, 2022. str. 294-307 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Kolar-Begović, Zdenka; Katalenić, AnaProspective primary school teachers’ work in the course of didactics of mathematics during emergency remote teaching // Researches in Didactics of Mathematics and Computer Science 2022
Baja, Mađarska, 2022. str. 18-18 (plenarno, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
6.Katalenić, Ana; Čižmešija, Aleksandra; Milin Šipuš, ŽeljkaProspective Mathematics Teachers’ Knowledge of Asymptotes and Asymptotic Behaviour in Calculus // International Journal of Science and Mathematics Education, 20 (2022), 9, 28 doi:10.1007/s10763-022-10247-9 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
7.Kišosondi, Jelena; Kolar-Šuper, Ružica; Katalenić, Ana; Kolar-Begović, ZdenkaDidaktički materijali u razrednoj nastavi matematike u Hrvatskoj // Program & Book of abstracts / Kolar-Begović, Zdenka ; Kolar-Šuper, Ružica ; Katalenić, Ana (ur.).
Osijek: Faculty of Education, 2021. str. 47-48 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
8.Gelešić, Marija; Katalenić, AnaPrikazi broja u udžbenicima za razrednu nastavu matematike u Hrvatskoj // Program & Book of abstracts / Kolar-Begović, Zdenka ; Kolar-Šuper, Ružica ; Katalenić, Ana (ur.).
Osijek: Faculty of Education, 2021. str. 35-36 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
9.Katalenić, Ana; Čižmešija, Aleksandra; Milin Šipuš, ŽeljkaAsymptotes of Plane Curves - Revisited // KoG : znanstveno-stručni časopis Hrvatskog društva za konstruktivnu geometriju i kompjutorsku grafiku, 25 (2021), 25; 78-86 doi:10.31896/k.25.9 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
10.Katalenić, AnaVertikalna korelacija i suradnja u nastavi matematike // Knjižica sažetaka Inovativna nastava matematike
Osijek, Hrvatska, 2020. str. 17-17 (pozvano predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, stručni) -
11.Kišosondi, JelenaUpotreba didaktičkih materijala u razrednoj nastavi matematike, 2020., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Osijek, Osijek
-
12.Igrec, FilipaProcjenjivanje u domeni Mjerenje u razrednoj nastavi matematike, 2020., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Osijek, Osijek
-
13.Katalenić, Ana; Čižmešija, Aleksandra; Milin Šipuš, ŽeljkaAsymptote in prospective mathematics teachers’ graphing praxeologies // Educação Matemática Pesquisa : Revista do Programa de Estudos Pós-Graduados em Educação Matemática, 22 (2020), 4; 817-826 doi:10.23925/1983-3156.2020v22i4p817-826 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
14.Čižmešija, Aleksandra; Katalenić, Ana; Milin- Šipuš, ŽeljkaAsymptotes and Asymptotic Behaviour in Graphing Functions and Curves: an Analysis of the Croatian Upper Secondary Education Within the Anthropological Theory of the Didactic // International Journal of Science and Mathematics Education, 18 (2020), 1185-1205 doi:.org/10.1007/s10763-019-10020-5 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
15.Milin Šipuš, Željka; Čižmešija, Aleksandra; Katalenić, AnaRedizajniranje kontekstualnog udžbeničkog zadatka s funkcijom eksponencijalnog tipa pomoću a posteriori analize radova studenata nastavničkog studija matematike // Book of abstracts / Kolar-Begović, Zdenka ; Kolar-Šuper, Ružica ; Jukić-Matić, Ljerka (ur.).
Osijek: Faculty of Education, 2019. str. 53-54 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
16.Katalenić, Ana; Pavleković, Ivana; Tumir, IvonaThe development of the number sense through the comparison of the national, Montessori and Waldorf curriculum for the primary mathematics education in Croatia // Proceedings of the Symposia New Challenges in Mathematics Teaching / Glasnović Gracin, Dubravka ; Trupčević, Goran (ur.).
Zagreb, Hrvatska, 2019. str. 35-47 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
17.Gregorović, Željko; Katalenić, Ana(Ne)razumijevanje jednakosti i znaka jednakosti kod učitelja razredne nastave // Book of abstracts / Kolar-Begović, Zdenka ; Kolar-Šuper, Ružica ; Jukić-Matić, Ljerka (ur.).
Osijek: Faculty of Education, 2019. str. 31-32 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
18.Katalenić, Ana; Pavleković, Ivana; Tumir, IvonaRazvijanje osjećaja za broj prema usporedbi nacionalnoga, Montessori i Waldorfskog kurikula za matematiku u nižim razredima osnovne škole u Hrvatskoj // Knjižica sažetaka / Kolar Billege, Martina (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet, 2019. str. 180-181 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
19.Milin Šipuš, Željka; Čižmešija, Aleksandra; Katalenić, AnaRedesigning a contextual textbook task with an exponential-type function using a posteriori analysis of the prospective mathematics teachers’ work // Towards new Perspectives on Mathematics Education / Kolar-Begović, Zdenka ; Kolar-Šuper, Ružica ; Jukić Matić, Ljerka (ur.).
Zagreb: Element ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti ; Odjel za matematiku, 2019. str. 173-191 -
20.Katalenić, Ana; Dasović, Ana Izabela; Horjan, Sara; Igrec, Filipa; Kišosondi, JelenaOtkrića u geometriji kroz vođeno učenje u razrednoj nastavi matematike // Zbornik sažetaka / Soucie, Tanja ; Svedrec, Renata (ur.).
Zagreb: Hrvatsko matematičko društvo, 2018. str. 90-91 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, stručni) -
21.Katalenić, Ana; Čižmešija, Aleksandra; Milin Šipuš, ŽeljkaAsymptote in prospective mathematics teachers’ graphing praxeologies // The 6th International Conference on the Anthropological Theory of the Didactic, Pre- proceeding
Grenoble, Francuska, 2018. str. 673-680 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
22.Vinković, Marta; Katalenić, Ana; Kolar-Begović, ZdenkaAnaliza rješenja jednog geometrijskog zadatka u kontekstu procjene matematičke darovitosti desetogodišnjih učenika pomoću Mat-dara // Program & Book of Abstracts / Kolar-Begović, Zdenka ; Kolar-Šuper, Ružica ; Jukić-Matić, Ljerka (ur.).
Osijek: Faculty of Education, 2017. str. 61-62 (poster, recenziran, sažetak, znanstveni) -
23.Iljić, MirnaRazličiti pristupi postupku množenja, 2017., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
-
24.Popić, Zrinka; Vicić, Katarina; Katalenić, Ana; Kolar-Begović, ZdenkaMathematical giftedness of ten-year-old pupils – a comparison between students’ assessment and pupils' solution of a given geometric task // Book of abstracts / Sablić, Marija ; Škugor, Alma ; Đurđević Babić, Ivana (ur.).
Osijek: Faculty of Education, 2017. str. 358-359 (poster, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, znanstveni) -
25.Čižmešija, Aleksandra; Katalenić, Ana; Milin- Šipuš, ŽeljkaAsymptotes and asymptotic behaviour in graphing functions and curves: an analysis of the Croatian upper secondary education within the anthropological theory of the didactics // Proceedings of the tenth congress of the European society for research in mathematics education (CERME10) / Dooley, T. ; Gueudet, G. (ur.).
Dublin, Irska, 2017. str. 3756-3757 (poster, sažetak, znanstveni)