Pregled po CROSBI profilu: Nives Mikelić Preradović (CROSBI Profil: 24630, MBZ: 247800)
-
1.Thakkar, Gaurish; Mikelić Preradović, Nives; Tadic, MarkoCroatian Film Review Dataset (Cro-FiReDa): A Sentiment Annotated Dataset of Film Reviews, 2023. doi:10.48550/arXiv.2305.08173 (međunarodna recenzija, ostalo).
-
2.Thakkar, Gaurish; Mikelić Preradović, Nives; Tadic, MarkoCroSentiNews 2.0: A Sentence-Level News Sentiment Corpus, 2023. doi:10.48550/arXiv.2305.08187 (međunarodna recenzija, ostalo).
-
3.Mikelić Preradović, Nives; Nacinovic Prskalo, LuciaSystem for Automatic Assignment of Lexical Stress in Croatian // Electronics, 11 (2022), 22; 3687, 14 doi:10.3390/electronics11223687 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
4.Roca, MartaOznačavanje i analiza sentimenta IMDB recenzija u englesko-hrvatskom podatkovnom skupu, 2022., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, ZAGREB
-
5.Slišković, LauraOnline alati u nastavi njemačkog jezika u osnovnoj školi, 2022., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
-
6.Mikelić Preradović, Nives; Čalić, Marijeta; van Overbeeke, PhilineRural 3.0: A Case Study of University–Community Engagement Through Rural Service-Learning in Croatia // Journal of Higher Education Outreach and Engagement, 26 (2022), 1; 117-126 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
7.Vičević, MarlenaDigitalne knjižnice kao centri STEM revolucije, 2021., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, ZAGREB
-
8.Pribanić, AnaReprezentativno učenje u obradi prirodnog jezika, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, ZAGREB
-
9.Mikac, MajaAnaliza sentimenta kroz svrhovite igre u usvajanju inih jezika, 2021., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, ZAGREB
-
10.Mikelić Preradović, Nives; Pandurang Thakkar, Gaurish; Simeon, IvanaLearnersourcing in Humanities and Social Sciences // ICERI2021 Proceedings / Gómez Chova, Luis ; López Martínez, Agustín ; Candel Torres, Ignacio (ur.).
Valencia: IATED Academy, 2021. str. 861-866 doi:10.21125/iceri.2021.0265 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Mikelić Preradović, Nives; Dima, Gabriel; Albanesi, CinziaE-SERVICE-LEARNING: TRANSNATIONAL APPROACH TO THE TRANSFORMATIVE LEARNING EXPERIENCE // ICERI2021 Proceedings / Gómez Chova, L. ; López Martínez, A. ; Candel Torres, I. (ur.).
Valencia, Spain, 2021. str. 4006-4011 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Thakkar, Gaurish; Mikelić Preradović, Nives; Tadić, MarkoNegation Detection Using NooJ // Proceedings of the 44th International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics MIPRO 2021 / Skala, Karolj (ur.).
Rijeka, Croatia: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2021. str. 263-267 -
13.Mikelić Preradović, Nives; Lauc, Tomislava; Unić, DanijelaApplication of morphosyntactic cues in detection of GOAL semantic role // International journal of e-services & mobile applications, 13 (2021), 4; 39-59 doi:10.4018/IJESMA.2021100103 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
14.Thakkar, Gaurish; Mikelić Preradović, Nives; Tadić, MarkoMulti-task learning for cross-lingual sentiment analysis // Proceedings of the 2nd International Workshop on Cross-lingual Event-centric Open Analytics / Demidova, Elena ; Hakimov, Sherzod ; Winters, Jane ; Tadić, Marko (ur.).
Ljubljana: CEUR Workshop Proceedings, 2021. str. 76-84 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Sarajlić, Jelena; Thakkar, Gaurish; Alves, Diego; Mikelić Preradović, NivesQuotations, coreference resolution, and sentiment annotations in Croatian news articles: an exploratory study // Proceedings of the Conference on Digital Curation Technologies (Qurator 2021) Berlin, Germany, February 8th to 12th, 2021. / Paschke, Adrian et al. (ur.).
Berlin, Njemačka: CEUR-WS.org, 2021. 16, 16 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
16.Modić Stanke, Koraljka; Mikelić Preradović, Nives; Galešić, DarioDevelopment of Entrepreneurial Skills through Service-Learning // Third European conference on service-learning in higher education. What does it mean to be(come) an engaged university?
Bratislava, Slovačka, 2020. (predavanje, međunarodna recenzija, pp prezentacija, znanstveni) -
17.Sarajlić, JelenaVišejezično izdvajanje citata iz novinskih članaka, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
-
18.Junaković, VišnjaDijaloški sustavi i dijaloški korpusi, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
-
19.Gašparić, BrigitaLeksikon emocija hrvatskog jezika, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
-
20.Albanesi, Cinzia; Aramburuzabala, Pilar; Brozmanova Gregorova, Alzbeta; Cayuela, Ana; Cinque, Maria; Culcasi, Irene; Dima, Gabriel; García; Izquierdo, Alberto; Lázaro, Paula et al.Practical guide on e-Service-Learning in response to COVID-19
EU: European Association of Service-Learning in Higher Education (EASLHE), 2020 -
21.Mikelić Preradović, NivesOznačavanje pogrešaka u CroLTeC-u (računalnom učeničkom korpusu hrvatskog kao stranog jezika) // Rasprave Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje, 46 (2020), 2; 899-920 doi:10.31724/rihjj.46.2.24 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
22.Mikelić Preradović, Nives; Lauc, Tomislava; Panev, IdaThe effect of medium of instruction on undergraduate student learning style in videobased learning // International journal of education and information technologies, 14 (2020), 1-7 doi:10.46300/9109.2020.14.1 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
23.Mikelić Preradović, Nives; Lauc, Tomislava; Panev, IdaInvestigating interactivity in instructional video tutorials for an undergraduate informatics course // Issues in Educational Research, 30 (2020), 1; 203-223 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
24.Roca, MartaImplicitno dobivanje masovne podrške u učenju i analizi jezika, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti, Zagreb
-
25.Josić, HanaAkademske i transverzalne vještine informacijskih stručnjaka ključne za formiranje profesionalnog identiteta i kompetentnosti, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Zagreb