Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Aleksandra Huić

28800

Aleksandra

Huić

dr. sc.

Naziv Uloga Akcije
Učenje kroz rad i sustav upravljanja studentskim iskustvom na Filozofskom fakultetu u Zagrebu suradnik
Naziv Akcije
Burić, Irena; Huić, Aleksandra; Sorić, Izabela Are student engagement and disaffection important for teacher well-being? A longitudinal examination of between- and within-person effects // Journal of school psychology, 103 (2024), 101289, 19. doi: https://doi.org/10.1016/j.jsp.2024.101289
Huić, Aleksandra; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, Vesna Gdje su emocije u motivaciji - emocionalni napor i (de)motivirajući nastavnički stilovi // 26. Dani Ramira i Zorana Bujasa: međunarodni psihologijski znanstveni skup : knjiga sažetaka, Zagreb, 28. - 30. rujna 2023.. Zagreb: Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2023. str. 29-29 doi: https://doi.org/10.17234/DRZB26
Huić, Aleksandra; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, Vesna (De)motivating teaching styles in higher education – validation of the circumplex model // EARLI2023 Book of abstracts. Solun: University of Macedonia Press, 2023. str. 95-95
Razum, Josip; Huić, Aleksandra Understanding highly engaged adolescent gamers: integration of gaming into daily life and motivation to play video games // Behaviour & information technology, / (2023), /; 1-23
Krpanec, Eta; Huić, Aleksandra Can high school competitive debating facilitate political participation? The role of political knowledge and identification with a politically active group // Argumentation and advocacy, (2023), doi: https://doi.org/10.1080/10511431.2023.2294223
Razum, Josip ; Huić, Aleksandra ; Glavak Tkalić, Renata Problematično i zdravo intenzivno igranje videoigara: kvalitativno istraživanje na adolescentima // 23. Dani psihologije u Zadru / Tucak Junaković, Ivana ; Macuka, Ivana ; Tokić, Andrea (ur.). Zadar, 2022. str. 20-20
Balaž, Barbara ; Burić, Irena ; Huić, Aleksandra ; Šimunović, Mara ; Je li za profesionalnu dobrobit nastavnika važan način na koji percipiraju uključenost svojih učenika na nastavi? // 29. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Knjiga sažetaka / Kuterovac Jagodić, Gordana ; Ambrosi-Randić, Neala ; Nakić Radoš, Sandra et al. (ur.). Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2022. str. 50-50
Burić, Irena ; Butković, Ana ; Balaž, Barbara ; Huić, Aleksandra ; Sorić, Izabela Teacher Emotion Regulation Strategies in the Classroom: Associations with Teaching Quality and Student-Teacher Relationship // ECP20 - Book of abstracts. 2022. str. 84-84
Huić, Aleksandra Motivirajući i demotivirajući nastavnički stilovi // Stručni skup za psihologe Agencije za odgoj i obrazovanje Zagreb, Hrvatska, 01.01.2022-01.01.2022
Ioverno, Salvatore ; Huić, Aleksandra Risk and protective factors associated with bullying victimization experiences among LGBTQI students in Croatia // 3rd International Conference on LGBT+ Psychology and Related Fields Book of Abstracts. Lisabon, 2022. str. 97-98
nije evidentirano
nije evidentirano