Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Vlado Sušac

27742

Vlado

Sušac

izv. prof. dr. sc.

Assoc. prof.

nije evidentirano
Naziv Akcije
Sušac, Vlado KOGNITIVNA SEMIOTIKA OGLAŠAVANJA. Zadar: Morepress, 2022
Sušac, Vlado Deliberate metaphors in the language of tourism. 2021. str. 40-40
Sušac, Vlado ; Krpan, Tomislav ; Lozo, Ivana STRANI JEZICI I TURIZAM - Zbornik 4. međunarodne konferencije „Strani jezici i turizam“ (Zadar, 8. – 9. studenoga 2018.). Zadar: Morepress, 2020
Sušac, Vlado Multimodal Aspects of Foreign Language Teaching for Tourism Purposes // Foreign Languages and Tourism / Sušac, Vlado ; Krpan, Tomislav ; Lozo, Ivana (ur.). Zadar: Morepress, 2020. str. 31-49
Rupić, Zrinka Kontrastivna semiotička analiza označitelja u reklamnim kampanjama kozmetičke industrije / Sušac, Vlado (mentor); Zadar, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, . 2019
Tea Stipanović Semiotika intertekstualnosti u filmovima Quentina Tarantina / Sušac, Vlado (mentor); Zadar, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, . 2019
Zubović, Krešimir Dominantni metaforički koncepti u odabranim inauguracijskim govorima američkih predsjednika / Sušac, Vlado (mentor); Zadar, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, . 2019
Šarić, Ana Semiotičke manifestacije postmodernizma u hrvatskim medijima / Sušac, Vlado (mentor); Zadar, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, . 2018
Zovko, Ivana Multimodalne diskurzivne strategije na primjeru videoblogova na španjolskom jeziku / Bertoša, Mislava ; Sušac, Vlado (mentor); Zadar, Sveučilište u Zadru, . 2018
Sušac, Vlado ; Lozo, Ivana Multimodal Interplay of Tropes in Tourism Advertising. 2018. str. 143-143
nije evidentirano
nije evidentirano