Pregled po CROSBI profilu: Irena Pandža Bajs (CROSBI Profil: 23837, MBZ: 295803)
Pronađeno 82 radova
-
1.Vranešević, Tihomir; Ozretić Došen, Đurđana; Pavičić, Jurica; Piri Rajh, Sunčana; Sinčić Ćorić, Durbavka; Tomašević Lišanin, Marija; Tkalac Verčič, Ana; Palić, Mirko; Krupka, Zoran; Mandić, Miroslav et al.Osnove marketinga. Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021 (ostalo)
-
2.Radoš, Goran; Pandža Bajs, Irena; Martinović, DanijelaSocial entrepreneurial intentions and motivational drivers among business students // Ekonomski vjesnik, 34 (2021), 1; 41-56 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Varga, TenaAnaliza utjecaja influencera na stavove i kupovno ponašanje potrošača u modnoj industriji, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
-
4.Parilac, PetarPercepcija potrošača o vrijednosti marke u automobilskoj industriji, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
-
5.Petruša, TomicaVažnost internog marketinga za motivaciju i zadovoljstvo zaposlenika, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
6.Dujić, ŽanaAnaliza zadovoljstva i lojalnosti korisnika usluga hostela, 2018., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
7.Pehar, MirnaAnaliza utjecaja marke i ekološke osviještenosti potrošača prilikom kupovine električnih automobila, 2018., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
8.Vranešević, Tihomir; Pandža Bajs, Irena; Mandić, MiroslavUpravljanje zadovoljstvom klijenata. Zagreb: Accent, 2018 (monografija)
-
9.Anjoš, Mirta; Pandža Bajs, IrenaAnaliza dimenzija percipirane vrijednosti i njihove povezanosti s nasljeđem maraka // Zbornik Ekonomskog fakulteta Zagreb, 15 (2017), 2; 147-163 doi:10.22598/zefzg.2017.2.147 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
10.Razum, Andrea; Pandža Bajs, Irena; Zekić, ZrinkaANALIZA ČIMBENIKA ODRŽIVE POTROŠNJE GENERACIJE Z U MODNOJ INDUSTRIJI // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 68 (2017), 3; 297-318 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
11.Novak, MartinaAnaliza motiva i percepcije potrošača pri kupovini proizvoda brze mode, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
12.Ćurić, RužicaPovezanost materijalističkih vrijednosti s kompulzivnim oblikom kupovnog ponašanja studenata, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
13.Radoš, IvaMarketinška komunikacija putem interneta u industriji brze mode, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
14.Kožarić, AnaMobilni marketing u maloprodaji, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
15.Krstanović KarlaMarketinška komunikacija putem interneta u maloprodaji, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
16.Krasić, VeronikaUnaprjeđenje prodaje kao element promocije u maloprodaji, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
17.Pereglin, ValentinaOglašavanje maloprodajnih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj i svijetu, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
18.Tešanović, IvaPromotivne aktivnosti u maloprodaji proizvoda brze mode, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
19.Frančić, KatarinaAnaliza motiva i obilježja mladih u putovanju s naprtnjačom, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
20.Lide, RobertaAnaliza važnosti kupovine kao dijela turističke aktivnosti za percepciju i zadovoljstvo turističkom destinacijom, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
21.Pandža Bajs, IrenaDefining Target Market Based on Tourists’ Perception: the Example of Tourist Destination Dubrovnik // Journal of economics, business and management, 4 (2016), 5; 378-383 doi:10.18178/joebm.2016.4.5.421 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
22.Radišić, Darija; Pandža Bajs, IrenaStavovi i percepcija mladih o modnim markama u kategoriji odjevnih predmeta // Oeconomicus, 2016 (2016), 2; 31-45 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
23.Čut, Andrea; Pandža Bajs, IrenaUtjecaj osviještenosti o zdravlju i ekološke osviještenosti žena kao potrošača na kupovinu prirodnih kozmetičkih proizvoda // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 67 (2016), 5; 418-439 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
24.Gale, JelenaMotivi BABY BOOM generacije za sudjelovanjem u avanturističkom turizmu, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
25.Ćurić, TenaPromocija turističke destinacije kroz filmski turizam, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb