Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Jelena Kuvač Kraljević

2590

Jelena

Kuvač Kraljević

prof. dr. sc.

Naziv Uloga Akcije
Jezična obrada u odraslih govornika voditelj
Unaprjeđenje kvalitete studija logopedije, socijalne pedagogije i edukacijske rehabilitacije suradnik
Procjena vještine pisanja: Komparativna studija voditelj
Vještina pisanja kod mladih i odraslih s jezičnim poremećajima voditelj
Računalni asistent za podršku pri unosu teksta osobama s jezičnim poremećajima voditelj
Interdisciplinarni pristup u razvoju jezično-kognitivnog modela disleksije kod odraslih voditelj
Preduvjeti akademskog uspjeha: rano prepoznavanje jezičnih poteškoća voditelj
Jezična obrada u odraslih govornika hrvatskoga suradnik
Razvoj inovativnog dijagnostičkog instrumentarija za rano prepoznavanje djece s disleksijom (RiDys) voditelj na ustanovi
Višerazinski pristup govornom diskursu u jezičnom razvoju suradnik
PRiSTUP: Prilagodbe na jednostavan jezik i stvarne teškoće u primjeni - znanstveno utemeljene smjernice za prilagodbu i oblikovanje sadržaja na hrvatskom jeziku suradnik
Naziv Akcije
Kuvač Kraljević, Jelena; Runje, Nikolina; Ružić, Valentina; Matić Škorić, Ana; Lenček, Mirjana; Štefanec, Antonia Predictors of reading comprehension and profiling of poor readers in Croatian: educational and clinical perspectives // Frontiers in psychology, 15 (2024), 0; 1-16. doi: 10.3389/fpsyg.2024.1297183
Runje, Nikolina; Matić Škorić, Ana; Kuvač Kraljević, Jelena; Lenček, Mirjana; Ružić, Valentina; Štefanec, Antonia Independent sentence composition in beginner typical readers and readers with language disorder in Croatian // 11th Workshop on Psycholinguistic, neurolinguistic and clinical linguistic research Novi Sad, Srbija, 20.04.2024-20.04.2024
Kuvač Kraljević, Jelena ; Matić Škorić, Ana ; Lice, Karolina Main Concepts in the Spoken Discourse of Persons with Aphasia: Analysis on a Propositional and Linguistic Level Languages, 8 (2023), 2; 20, 24. doi: 10.3390/languages8020120
Kuvač Kraljević, Jelena; Runje, Nikolina; Lenček, Mirjana; Štefanec, Antonia; Matić Škorić, Ana Decoding and Comprehension Skills in Children with Typical Language Development and Children with Dyslexia at the End of the Beginning Reading Period: Data from Croatian // 32nd World Congress of the International Association of Communication Sciences and Disorders (IALP) Auckland, Novi Zeland, 20.08.2023-24.08.2023
Lenček, Mirjana; Kuvač Kraljević, Jelena; Runje, Nikolina; Matić Škorić, Ana; Štefanec, Antonia Predictivity of (non)phonological variables for the accuracy and speed of reading words and pseudowords in dyslexia: contributions to the dual route model in Croatian // 32nd World Congress of the International Association of Communication Sciences and Disorders (IALP) Auckland, Novi Zeland, 20.08.2023-24.08.2023
Matić Škorić, Ana ; Kuvač Kraljević, Jelena ; Lenček, Mirjana Textbook Materials for the Lower Grades of Elementary School: Do They Conform to the Principles of Plain Language? // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 25 (2023), 1; 247-283. doi: 10.15516/cje.v25i1.4569
Lice, Karolina ; Matić Škorić, Ana ; Kuvač Kraljević, Jelena Main concepts in the spoken discourse of persons with aphasia // 8th Nordic Aphasia Conference: Comprehensive Aphasia Treatment: From theory to practice Reykjavík, Island, 14.06.2023-16.06.2023
Matić Škorić, Ana; Norvik, Monica Irene; Kuvač Kraljević, Jelena; Røste, Ingvild; Gram Simonsen, Hanne Comprehensive Aphasia Test (CAT): Comparability of the Croatian and Norwegian versions // Aphasiology, (2023), 1-27. doi: 10.1080/02687038.2023.2250516
Matić Škorić, Ana ; Kuvač Kraljević, Jelena ; Igrec, Antonija ; Knezović, Laura Screen time and early language development // The 10th International Scientific Conference: Research in Education and Rehabilitation Sciences – ERFCON2023 Zagreb, Hrvatska, 05.05.2023-07.05.2023
Kuvač Kraljević, Jelena; Matić Škorić, Ana; Gabaj, Mateja Personal Narratives of School-Age Children: A Cross-Sectional Developmental Study // Folia phoniatrica et logopaedica, 75 (2023), 6; 412-430. doi: 10.1159/000533399
nije evidentirano
nije evidentirano