Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Unaprjeđenje kvalitete studija logopedije, socijalne pedagogije i edukacijske rehabilitacije
suradnik
Procjena vještine pisanja: Komparativna studija
suradnik
Vještina pisanja kod mladih i odraslih s jezičnim poremećajima
suradnik
Profili komunikacijskih i adaptivnih vještina u različitim kliničkim skupinama
suradnik
Stereotipna ponašanja i interesi: razvojna i klinička perspektiva
suradnik
Interesi djece rane i predškolske dobi: razvojna i klinička perspektiva
suradnik
Nacionalna kampanja za osobe s teškoćama čitanja i disleksijom: I ja želim čitati
voditelj na ustanovi
Rana pismenost u hrvatskome
voditelj
Razvoj inovativnog dijagnostičkog instrumentarija za rano prepoznavanje djece s disleksijom (RiDys)
suradnik
PRiSTUP: Prilagodbe na jednostavan jezik i stvarne teškoće u primjeni - znanstveno utemeljene smjernice za prilagodbu i oblikovanje sadržaja na hrvatskom jeziku
voditelj
PITKO: Pisani tekstovi i pitanja u osnovnoškolskom obrazovanju
voditelj
Justice to youth language needs: human rights undermined by an invisible disadvantage (Y-JustLang)
suradnik
Naziv
Akcije
Runje, Nikolina; Matić Škorić, Ana; Kuvač Kraljević, Jelena; Lenček, Mirjana; Ružić, Valentina; Štefanec, Antonia
Independent sentence composition in beginner typical readers and readers with language disorder in Croatian // 11th Workshop on Psycholinguistic, neurolinguistic and clinical linguistic research
Novi Sad, Srbija, 20.04.2024-20.04.2024
Jozipović, Marija; Lenček, Mirjana; Radulović, Lea
Opće i posebno: osobitosti čitanja u hrvatskom jeziku // X. međunarodni skup ,,Osnaživanje potencijala za preventivne aktivnosti u zajednici''
Osijek, Hrvatska, 08.02.2024-10.02.2024
Jozipović, Marija; Lenček, Mirjana; Košutar, Sara; Hržica, Gordana
The effects of formal training on text adaptation for people with dyslexia: Do speech-language pathologists and students differ in keyword highlighting? // 32nd World Congress of the International Association of Communication Sciences and Disorders (IALP)
Auckland, Novi Zeland, 20.08.2023-24.08.2023
Ramljak, Petra; Jozipović, Marija; Lenček, Mirjana
Repetition of pseudowords and sentences with pseudowords in children with dyslexia: evidence for the phonological deficit hypothesis? // 4th iWORDD: International Workshop on Reading and Developmental Dyslexia 2023
Donostia-San Sebastián, Španjolska, 07.06.2023-09.06.2023
Ivanko, Magdalena; Jozipović, Marija; Lenček, Mirjana
How children process quantities: Predictors of dyscalculia? // The 10th International Scientific Conference: Research in Education and Rehabilitation Sciences – ERFCON2023
Zagreb, Hrvatska, 05.05.2023-07.05.2023
Kuvač Kraljević, Jelena; Matić Škorić, Ana; Lenček, Mirjana; Runje, Nikolina; Štefanec, Antonia
The multidimensionality of language and literacy: decoding skills and comprehension abilities of children with language disorders in Croatian // International Developmental Language Disorder Research Conference
Sydney, Australija, 11.09.2023-13.09.2023
Runje, Nikolina; Matić Škorić, Ana; Kuvač Kraljević, Jelena; Lenček, Mirjana; Štefanec, Antonia
Phonological and writing skills at the end of the second grade in Croatian speaking children with and without dyslexia // 14th International Workshop on Writing Systems and Literacy
Rim, Italija, 10.11.2023-12.11.2023
Lenček, Mirjana ; Jozipović, Marija
Studenti s disleksijom - važnost primjene jednostavnog jezika u obrazovanju // SRCE DEI 2023. - Knjiga sažetaka / Mihaljević, Slaven (ur.). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu ; Sveučilišni računski centar Sveučilišta u Zagrebu (Srce), 2023. str. 38-38
Matić Škorić, Ana ; Kuvač Kraljević, Jelena ; Lenček, Mirjana
Textbook Materials for the Lower Grades of Elementary School: Do They Conform to the Principles of Plain Language? // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 25 (2023), 1; 247-283. doi: 10.15516/cje.v25i1.4569
Lenček, Mirjana; Kuvač Kraljević, Jelena; Runje, Nikolina; Matić Škorić, Ana; Štefanec, Antonia
Predictivity of (non)phonological variables for the accuracy and speed of reading words and pseudowords in dyslexia: contributions to the dual route model in Croatian // 32nd World Congress of the International Association of Communication Sciences and Disorders (IALP)
Auckland, Novi Zeland, 20.08.2023-24.08.2023