Pregled po CROSBI profilu: Ljerka Jukić Matić (CROSBI Profil: 22669, MBZ: 278672)
-
1.Jukić Matić, Ljerka; Sliško, JosipEmpirical Study of Mathematical Creativity and Students' Opinions on Multiple Solution Tasks // International journal of mathematical education in science and technology (2022) (međunarodna recenzija, prihvaćen)
-
2.Jukić Matić, Ljerka; Moslavac Bičvić, Diana; Filipov, MiaChallenges in the application of differentiation in mathematics classroom // Međunarodna znanstvena konferencija Didactic Challenges IV: Futures Studies in Education / Dubovićki, Snježana ; Huljev, Antonija (ur.).
Osijek, 2022. str. 87-88 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
3.Jukić Matić, Ljerka; Rukavina, Sanja; Kehler- Poljak, GabrijelaThe influence of curriculum on the concept of function: an empirical study of pre-service teachers // European Journal of Science and Mathematics Education, 10 (2022), 3; 380-395 doi:10.30935/scimath/12042 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
4.Jukić Matić, Ljerka; Kladušić, InesMatematičke dijagnostičke probe // Osječki matematički list, 21 (2021), 2; 137-149 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
5.Jukić Matić, Ljerka; Matić, IvanPriče obitelji Medić
Osijek: Odjela za matematiku, 2021 -
6.Bognar, Branko; Moslavac Bičvić, Diana; Filipov, Mia; Šustek, Ivana; Jukić Matić, Ljerka; Labak, Irena; Meštrović, Ozrenka; Mikulić, MagdalenaOnline professional development that helps teachers to improve their teaching practices // CARNival Conference 2021, Raised Voices
UK and International, Online, 2021. (predavanje, neobjavljeni rad, ostalo) -
7.Jukić Matić, Ljerka; Filipov, Mia; Šustek, IvanaUčinkovita povratna informacija u nastavi matematike // Matematika i škola, 23 (2021), 112; 51-56 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
8.Jukić Matić, LjerkaCroatian mathematics teachers and remote education during covid-19: What did they learn? // CEPS - Center for Educational policy Studies journal, 11 (2021), Sp. Issue; 361-382 doi:10.26529/cepsj.1106 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Jukić Matić, LjerkaLongitudinal study on the textbook use: a student’s perspective // Proceedings of the 44th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education / Inprasitha, Maitree ; Changsri, Narumon ; Boonsena, Nisakorn (ur.).
Khon Kaen: PME, 2021. str. 164-164 (predavanje, recenziran, kratko priopćenje, znanstveni) -
10.Jukić Matić, Ljerka; Glasnović Gracin, DubravkaCurriculum noticing: a case of lower secondary teacher // Proceedings of the 44th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education / Inprasitha, Maitree ; Changsri, Narumon ; Boonsena, Nisakorn (ur.).
Khon Kaen: PME, 2021. str. 219-219 (poster, međunarodna recenzija, prošireni sažetak, znanstveni) -
11.Glavaš, Amanda; Jukić Matić, Ljerka; Prša, SaraUpper-secondary teachers’ perceptions of the Matura exam in mathematics // Metodički ogledi, 28 (2021), 1; 217-242 doi:10.21464/mo.28.1.12 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
12.Jukić Matić, Ljerka; Alilović, JasminaZadatci više i niže kognitivne razine // Matematika i škola, 22 (2021), 110; 195-200 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
13.Glasnović Gracin, Dubravka; Jukić Matić, LjerkaUse of textbooks and other resources in curriculum reform. A longitudinal case study // ZDM – Mathematics Education, 53 (2021), 6; 1373-1385 doi:10.1007/s11858-021-01271-0 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
14.Jukić Matić, Ljerka; Glasnović Gracin, DubravkaHow do teacher guides give support to mathematics teachers? Analysis of a teacher guide and exploration of its use in teachers' practices // Research in mathematics education, 23 (2021), 1; 1-20 doi:10.1080/14794802.2019.1710554 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
15.Jukić Matić, LjerkaMože li neuspjeh biti produktivan? // Matematika i škola, 21 (2020), 102; 51-55 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, stručni)
-
16.Jukić Matić, Ljerka; Moslavac Bičvić, Diana; Filipov, MiaCharacteristics of effective teaching of mathematics // Pedagoška obzorja, 35 (2020), 3-4; 19-37 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
17.Novački, Danijela; Jukić Matić, LjerkaFormativno vrednovanje s pomoću kognitivnog konflikta // Matematika i škola, 21 (2020), 104; 147-153 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
18.Jukić Matić, Ljerka; Glasnović Gracin, DubravkaMathematics textbook in the hands of the lower secondary students: how, when and why they use it//Matematički udžbenik u rukama učenika viših razreda osnovne škole: kako, kada i zašto ga koriste // Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje, 22 (2020), 1; 9-40 doi:10.15516/cje.v22i1.3484 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
19.Jukić Matić, Ljerka; Glasnović Gracin, DubravkaThe Influence of Teacher Guides on Teachers’ Practice: A Longitudinal Case Study // 11th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education - CERME11
Utrecht, Nizozemska, 2019. (poster, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
20.Jukić Matić, LjerkaUčenje otkrivanjem i produktivni neuspjeh u nastavi matematike // Geometrija u nastavi matematike / Gortan, Robert (ur.).
Pula: Školska knjiga, 2019. str. 44-47 (pozvano predavanje, kratko priopćenje, stručni) -
21.Jukić Matić, Ljerka; Bognar, BrankoSustavni pregled literature kao istraživačka metoda: primjer stručnog usavršavanja učitelja matematike // Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO/Contemporary Themes in Education - CTE / Kolar Billege, Martina (ur.).
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2019. str. 178-179 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
22.Glasnović Gracin, Dubravka; Jukić Matić, LjerkaSame textbook, different points of view: students and teachers as textbook users // Proceedings of the Third International Conference on Mathematics Textbook Research and Development
Paderborn, Njemačka, 2019. str. 173-178 doi:10.17619/UNIPB/1-768 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
23.Glavaš, Amanda; Staščik, Azra; Jukić Matić, LjerkaWhat types of knowledge do mathematics textbooks promote? // Towards new perspectives on mathematics education / Kolar-Begović, Zdenka ; Kolar-Šuper, Ružica ; Jukić Matić, Ljerka (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti i Odjel za matematiku, Sveučilište u Osijeku,, 2019. str. 229-241 -
24.Jukić Matić, Ljerka; Glasnović Gracin, DubravkaThe influence of teacher guides on classroom practice // Towards new perspectives on mathematics education / Kolar-Begović, Zdenka ; Kolar-Šuper, Ružica ; Jukić Matić, Ljerka (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti i Odjel za matematiku, Sveučilište u Osijeku,, 2019. str. 149-172 -
25.Towards new perspectives on mathematics education / Kolar-Begović, Zdenka ; Kolar-Šuper, Ružica ; Jukić Matić, Ljerka (ur.). Zagreb: Element ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti ; Odjel za matematiku, 2019 (monografija)