Pregled po CROSBI profilu: Sandra Horvat (CROSBI Profil: 22609, MBZ: 286555)
Pronađeno 64 radova
-
1.Vranešević, Tihomir; Ozretić Došen, Đurđana; Pavičić, Jurica; Piri Rajh, Sunčana; Sinčić Ćorić, Durbavka; Tomašević Lišanin, Marija; Tkalac Verčič, Ana; Palić, Mirko; Krupka, Zoran; Mandić, Miroslav et al.Osnove marketinga. Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021 (ostalo)
-
2.Horvat, Sandra; Komarac, Tanja; Ozretić Došen, ĐurđanaPerceived Private Label Authenticity: A Two-Study Analysis // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 33 (2021), SI; 47-66 doi:10.22598/mt/2021.33.spec-issue.47 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Proceedings of the European Marketing Academy - 11th EMAC Regional Conference / Fudurić, Morana ; Horvat, Sandra ; Komarac, Tanja ; Škare, Vatroslav (ur.). Zagreb: Faculty of Economics & Business, 2020 (zbornik)
-
4.Horvat, Sandra; Ozretić Došen, ĐurđanaManaging Private Labels Based on Psychographic Consumer Segments: Emerging European Market Perspective // Organizations and Markets in Emerging Economies, 11 (2020), 2(22); 446-461 doi:10.15388/omee.2020.11.42 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Horvat, Sandra; Komarac, Tanja; Ozretić Došen, ĐurđanaInsight into perceived private label authenticity // EMCB 2020 Conference Proceedings / Malhotra, Naresh K. ; Čater, Barbara ; Marinov, Marin Alexandrov ; Bodlaj, Mateja ; Zečević, Mila (ur.).
Ljubljana: School of Economics and Business, University of Ljubljana, 2020. str. 104-107 (predavanje, međunarodna recenzija, prošireni sažetak, znanstveni) -
6.Horvat, Sandra; Komarac, Tanja; Ozretić Došen, ĐurđanaAre private labels authentic? Insights from the qualitative study // Book of extended abstracts of the 26th CROMAR Congress, "Looking forward! Marketing from past to future.
Zagreb, Hrvatska, 2019. str. 25-25 (predavanje, međunarodna recenzija, prošireni sažetak, znanstveni) -
7.Horvat Sandra; Škunca HelenaUloga marketinških čimbenika u upravljanju cjenovnim jazom između privatnih i proizvođačkih maraka // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 13 (2015), 2; 69-84 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
8.Štokić, AntePercepcija potrošača o nostalgičnim markama, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
9.Kokan, MarijaUloga sponzorstva u upravljanju markom u bankarskom sektoru, 2015., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
10.Gazdek, AndreaUtjecaj imidža prodavaonice kao moderatorske varijable na oblikovanje stave o privatnim markama, 2015., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
11.Josipović, MarijaImidž drogerije kao determinanta percipirane kvalitete, percipiranog rizika i namjere kupnje privatnih maraka, 2015., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
12.Karalić, LjubicaUloga obilježja proizvoda u percepciji kvalitete privatnih maraka, 2015., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
13.Ivančić, MatijaPercepcija studentske populacije o privatnim markama prehrambenih proizvoda, 2015., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
14.Vulinec, IvaČimbenici utjecaja na namjeru kupnje privatne marke u kategoriji kave, 2015., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
15.Šulc, MarijaPovezanost iskustva s markom na društvenim mrežama s namjerom ponašanja potrošača, 2015., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
16.Petrović, AnđelaPercepcija potrošača o privatnim markama u Hrvatskoj i BiH, 2015., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
17.Petrović, AnđelaPercepcija potrošača o privatnim markama u Hrvatskoj i BiH, 2015., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
18.Žalac, NikolinaPovezanost stila života sa stavom i namjerom kupnje privatnih marki prehrambenih proizvoda, 2015., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
19.Šimurina, MariaPercepcija potrošača o prikrivenom oglašavanju, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
20.Ivorek, AnitaEtički aspekti gerilskog marketinga, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
21.Horvat, Sandra; Ozretić Došen, ĐurđanaImplementation of the Product Life Cycle Concept in Private Label Management: Focus on the Growth Stage // Advances in National Brand and Private Label Marketing / Martínez-López, F.J. ; Gázquez-Abad, J.C. ; Sethuraman R (ur.).
Barcelona: Springer, 2015. str. 53-62 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
22.Ravlić, TihanaPercepcija sudjelovanja poznatih osoba u promociji privatnih marki, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
-
23.Božićević, AnaUloga hedonističke vrijednosti proizvoda u izgradnji lojalnosti marki, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
-
24.Galošić, MartinaČimbenici utjecaja na percepciju luksuznosti modnih marki, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
-
25.Vidović, DarjaUtjecaj zemlje podrijetla na percepciju marke, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb