Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Evidence Based Education - European Strategic Model for School Inclusion
suradnik
Društveno-ekonomska dobrobit zapošljavanja osoba s invaliditetom u trgovačkim društvima grupe Calzedonia u Hrvatskoj
suradnik
Izgradnja mostova: promicanje socijalne uključenosti i dobrobiti obitelji djece s teškoćama_PSI WELL
suradnik
Unaprjeđenje kvalitete studija logopedije, socijalne pedagogije i edukacijske rehabilitacije
suradnik
Cerebralno oštećenje vida u djece s teškoćama učenja i intelektualnim teškoćama
suradnik
Vizualno funkcioniranje u djece osnovnoškolske dobi s intelektualnim teškoćama i s teškoćama u učenju
suradnik
Iskustvo vršnjačkog nasilja kod djece s ADHD poremećajem III
suradnik
Platforma 50+
suradnik
Naziv
Akcije
Cvitković, Daniela ; Salkičević Pišonić, Svjetlana ; Stanić, Karla
PROBLEMATIC VIDEO GAMING IN BOYS WITH ADHD - PARENT’S PERSPECTIVE // 9th World Congress on ADHD
Amsterdam, Nizozemska, 18.05.2023-20.05.2023
Cvitković, Daniela ; Majdak Nikolina
PREDIKTORI PROCJENE POTREBE ZA SUPERVIZIJOM EDUKACIJSKIH REHABILITATORA // Društvene i humanističke studije, 18 (2022), 571-586. doi: 10.51558/2490-3647.2022.7.1.571
Cvitković, Daniela ; Stošić, Jasmina
Gifted students with disabilities // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 24 (2022), 3; 949-986. doi: 10.15516/cje.v24i3.4470
Löw, Ajana ; Cvitković, Daniela
Nastavničke prakse i razina stresa u radu s učenicima s teškoćama u razvoju kod nastavnika predmetne nastave u osnovnim školama tijekom pandemije COVID-19 // 25. Dani Ramira i Zorana Bujasa - knjiga sažetaka / Mikac, Una ; Mehulić, Jasmina (ur.). Zagreb: Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2021. str. 79-79
Cvitković, Daniela
The role of yoga in education // Metodički obzori/Methodological horizons, 16 (2021), 1; 77-100. doi: doi.org/10.32728/mo.16.1.2021.04
Igrić, Ljiljana ; Cvitković Daniela ; Lisak Natalija ; Kobetić Darko
Teaching Assistance and Support for Inclusion // International Classroom Studies of Inclusive Practices: Comparing Teaching-Learning Processes / Johnsen, Berit H. (ur.). Oslo: Cappelen Damm, 2020. str. 176-196
Žic Ralić, Anamarija ; Cvitković, Daniela ; Żyta, Agnieszka ; Ćwirynkało, Katarzyna
The quality of inclusive education from the perspective of teachers in Poland and Croatia // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 56 (2020), 2; 105-120. doi: 10.31299/hrri.56.2.6
Božić-Žalac, Tamara ; Bratković, Daniela ; Cvitković, Daniela ; Gruičić. Lea ; Kiš-Glavaš, Lelia ; Lisak, Natalija
Problem i cilj istraživanja. // Izvješće o provedbi projekta “Društveno-ekonomska dobrobit zapošljavanja osoba s invaliditetom u trgovačkim društvima Grupe Calzedonia u Hrvatskoj” / Kiš-Glavaš, Lelia ; Bratković, Daniela (ur.). Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 49-56
Lisak, Natalija ; Božić Žalac, Tamara ; Cvitković Daniela
Dobrobiti zapošljavanja za osobe s invaliditetom - kvalitativni rezultati na temelju fokus grupe s osobama s invaliditetom // Izvješće o provedbi projekta „Društveno- ekonomska dobrobit zapošljavanja osoba s invaliditetom u trgovačkim društvima grupe Calzedonia u Hrvatskoj.” / Kiš-Glavaš, Lelia ; Bratković, Daniela (ur.). Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 155-166
Wagner Jakab, Ana ; Cvitković, Daniela
Imati dijete s teškoćama učenja (TU) // Priručnik za roditelje- Building bridge ; promoting wellbeing for family / Lisak, Natalija ; Alimović, Sonja (ur.). Suceava: Lumen, 2019. str. 193-208