Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Kompetencije za uspješnije cjeloživotno učenje i izazove suvremenog društva
suradnik
Naziv
Akcije
Pepur, Mario ; Dedić, Goran ; Rogulj, Duje
INFLUENCE OF FAN IDENTIFICATION AND PERCEIVED GROUP NORMS ON FANS' PURCHASING INTENTIONS TOWARDS CURRENT AND FORMER FOOTBALL CLUB SPONSOR // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 32 (2023), 1; 219-237. doi: 10.17818/EMIP/2023/1.11
Pepur, Mario ; Dedić, Goran ; Mjeda, Ante
CUSTOMER PERCEIVED IMPORTANCE OF SOCIALLY RESPONSIBLE MARKETING PRACTICES IN THE BANKING INDUSTRY // CONFERENCE PROCEEDINGS OF THE 4TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON THE ECONOMICS OF DECOUPLING (ICED) / Družić, Gordan ; Basarac Sertić, Martina (ur.). Zagreb: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU), 2023. str. 289-302
Pepur, Mario; Dedić, Goran; Žura, Bepo
Segmentation of football fans based on evangelistic behaviour: Empirical evidence from Croatia // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci : časopis za ekonomsku teoriju i praksu, 41 (2023), 1; 249-269. doi: https://doi.org/10.18045/zbefri.2023.1.249
Dedić, Goran
INFLUENCER MARKETING IN TOURISM: AN OVERVIEW AND RESEARCH AGENDA // Economic and social development / Kesina, Spomenko ; Cingula, Domagoj (ur.). 2022. str. 285-291
Golem, Silvia ; Rogošić, Andrijana ; Dedić, Goran
Challenges and Opportunities of European Public Sector Accounting Standards (EPSAS) Implementation and Transparency of the Public Sector in the European Union: Croatian Accountants' Perceptions Region: Regional Studies of Russia, Eastern Europe, and Central Asia, 11 (2022), 2; 143-166. doi: 10.1353/reg.2022.0010
Rogošić, Andrijana ; Golem, Silvia ; Dedić, Goran
Računovodstvena perspektiva digitalne transformacije proračunske transparentnosti // Zbornik radova IX MEĐUNARODNE NAUČNO-STRUČNE KONFERENCIJE RAZVOJA POSLOVANJA 2021 - STANJE I PERSPEKTIVE DIGITALNE TRANSFORMACIJE POSLOVANJA ZEMALJA ZAPADNOG BALKANA / Brkić, Alaudin (ur.). Zenica: Ekonomski fakultet Univerziteta u Zenici, 2021. str. 189-200
Dedić, Goran ; Golem, Silvia
CITY BRANDING: CURRENT TRENDS AND FUTURE PROSPECTS // Economic and social development / Baracskai, Z. ; Vukovic, D. ; Janjusevic, J. (ur.). 2021. str. 34-42
Jakus, A. ; Crnjak-Karanović, B. ; Dedić, G.
POTENTIAL OF APPLICATION OF GAMIFIED DESTINATION PROMOTION // Economic and social development / Baracskai, Z. ; Vukovic, D. ; Janjusevic, J. (ur.). 2021. str. 210-217
Martić Kuran, Linda
Čimbenici utjecaja na namjeru kupovine ekološki dizajnirane odjeće / Mihić, Mirela (mentor); Dedić, Goran (neposredni voditelj).
Split, Ekonomski fakultet u Splitu, . 2020
Dedić, Goran ; Sveučilišteu Splitu – Ekonomski fakultet, Cvite Fiskovića 5, 21000 Split, Hrvatska ; Traljić, Davor ; MDM-Marketing društvenih mreža, Vinkovačka 53, 21000 Split, Hrvatska
Percipirani rizik korištenja mobilne platforme u fazi kupovne odluke – empirijsko istraživanje namjere rezervacije turističkog smještaja // Economics & Management: How to Cope With Disrupted Times / Vorina, Anton ; Bevanda, Vuk ; Vrcelj, Nikolina et al. (ur.). Beograd: Udruženje ekonomista i menadžera Balkana (UDEKOM) ; Faculty of Management Koper ; Doba Business School Maribor ; Integrated Business Faculty Skopje ; Fakultet za Menadžment Zaječar, 2018. str. 570-577 doi: 10.31410/eman.2018.570