Pregled po CROSBI profilu: Ivana Cindrić (CROSBI Profil: 22334, MBZ: 279546)
Pronađeno 61 radova
-
1.Zbornik radova simpozija Trendovi i izazovi u učenju i p(r)oučavanju stranih jezika / Cindrić, Ivana ; Milković, Ivana (ur.). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2022 (zbornik)
-
2.Cindrić, Ivana; Kos Kolobarić, MirtaChange in feedback practices and its effect on students’ essay-writing skills - an action research // UZRT 2018: Empirical studies in applied linguistics / Geld, Renata ; Letica Krevelj, Stela (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet u Zagrebu, FF-Press, 2020. str. 75-92 doi:10.17234/uzrt.2018.6 -
3.PINTEK, KatarinaGLAZBENOM MOTIVACIJOM DO GOVORNOG MODALITETA ENGLESKOG JEZIKA U RANOM UČENJU KROZ POUČAVANJE, 2020., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
4.Cindrić, IvaSlika djeteta u zbirci bajki Priče iz davnine Ivane Brlić-Mažuranić, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Učiteljski fakultet, Rijeka
-
5.Cindrić, IvanInteraktivna turistička karta općine Mrkopalj, 2020., diplomski rad, diplomski, Geodetski fakultet, Zagreb
-
6.Cindrić, IvanaAssessment and the Competence to Assess Young Foreign Language Learners. Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2020 (monografija)
-
7.Cindrić, Ivana; Mikulec, AlenkaPre-Primary Foreign Language Teacher Competences // Međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO / Billege, Martina Kolar (ur.).
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2019. str. 144-145 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
8.Cindrić, IvanaPraksa iz engleskoga jezika na učiteljskom studiju // Engleski u primarnom obrazovanju: razvoj i načela zagrebačkog studija / Andraka, Marija ; Narančić Kovač, Smiljana (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 133-141 -
9.Cindrić, Ivana; Cergol Kovačević, Kristina, Davies, MarkDesigning a Test of Language Competence // Engleski u primarnom obrazovanju: razvoj i načela zagrebačkoga studija / Andraka, Marija ; Narančić Kovač, Smiljana (ur.).
Zagreb: Andraka, Marija ; Narančić Kovač, Smiljana, 2019. str. 143-159 -
10.Filipović, Jelena; Mikulec, Alenka; Cindrić, IvanaThe Use of Speaking Strategies by Pre‑Service EFL Teachers // ELOPE: English Language Overseas Perspectives and Enquiries, 16(2) (2019), 15-31 doi:10.4312/elope.16.2.15–31 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
11.Cindrić, IvanaTeaching English to Very Young Learners in Croatia - Past and Prospects // Facing the Future Society with Innovative Approaches in Kindergartens and Schools (Erasmus+)
Bistrica, Slovenija, 2019. (plenarno, neobjavljeni rad, stručni) -
12.Cindrić, Ivana; Gregurić, MarkoOdvažnost poučavanja tehnologijom – Integracija tehnologije u obrazovanje budućih učitelja stranoga jezika u primarnome obrazovanju // Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje, 21 (2019), 1; 157-188 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
13.Cindrić, IvanaA Chapter on Chapter Books // Beyond the Canon (of Children's Literature) / Narančić Kovač, Smiljana (ur.).
Zagreb, Zadar: Croatian Association of Researchers in Children’s Literature ; University of Zadar, 2019. str. 63-63 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
14.Cindrić, Ivana; Kos Kolobarić, MirtaBenefits of Action Research in Our Own Teaching Practice // International IATEFL Slovenia Conference 2019 ; Empowered
Topolšica, Slovenija, 2019. str. 22-22 (predavanje, sažetak, stručni) -
15.Cindrić, Ivana; Gregurić, MarkoPrimjer integracije tehnologije u obrazovanju učitelja engleskoga jezika – akcijsko istraživanje // Suodnos metodičke teorije i prakse / Kolar Billege, Martina ; Cvikić, Lidija (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 12-18 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
16.Ević, IvonaLanguage Learning Anxiety: A Factor in Foreign Language Learning, 2018., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
17.Cindrić, Ivana; Gregurić, MarkoA Case of Integrating Technology in Pre-service Language Teacher Education // Words and Images
Zagreb, 2017. str. 19-19 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
18.Cindrić, Ivana; Pavić, SnježanaTendencies and Characteristics of Feedback Given by Primary English Language Teachers in Croatia // English language overseas perspectives and enquiries, 14 (2017), 2; 85-102 doi:10.4312/elope.14.2 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
19.Klauški, MarinaPUPIL SELF-ASSESSMENT−ITS ROLE AND USE FROM THE PERSPECTIVE OF TEACHERS, PUPILS AND PRE-SERVICE TEACHERS, 2017., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
20.Kranjec, ValentinaStudent-teachers’ perspective on the age factor in teaching and learning EFL, 2016., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Uagreb
-
21.Cindrić, Ivana; Blagus, VlatkaYoung Croatian Heritage Language Learners’ Reception of the Fairy Tale “Reygoch“ // Libri et liberi, 5 (2016), 2; 413-438 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
22.Cindrić, Ivana; Blagus, VlatkaCroatian Second Language Learners’ Reception of the Fairytale Regoč // Stoljeće Priča iz Davnine
Zagreb, Hrvatska, 2016. (predavanje, sažetak, ostalo) -
23.Cindrić, IvanaKontrastivna analiza hrvatskih i engleskih frazema sa sastavnicom boja, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Rijeka
-
24.Belec, ŽeljkaThe Role of Poetry in Teaching English to Young Learners, 2015., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb, Hrvatska
-
25.Sabolić, DinkoPicturebooks with Young Learners in Croatian School, 2015., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb, Hrvatska