Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Kreiranje tourism product cluba u funkciji repozicioniranja turističke destinacije
suradnik
Upravljanje opskrbnim lancem u ugostiteljstvu
suradnik
UČINKOVITOST STORYTELLINGA U KOMUNIKACIJI BRENDA I JAČANJU INTERESA ZA TURISTIČKOM DESTINACIJOM
voditelj
Unaprjeđenje marketinškog pristupa poslovanju kroz sukreiranje vrijednosti
suradnik
Izazovi primjene održivog marketinga u visokom obrazovanju
voditelj
SMART BLUE TOURISM - pametna marina budućnosti
voditelj na ustanovi
Naziv
Akcije
Bagarić, Lidija
Brand communication of mediterranean tourist destinations through promotional videos: YouTube channel overview // Economic and Social Development (Book of Proceedings), 99th International Scientific Conference on Economic and Social Development. Varaždin: University North; Varazdin Development and Entrepreneurship Agency, 2023. str. 44-52
Šerić, Neven; Bagarić, Lidija; Jakšić Stojanović, Anđela; Keković, Nevena
Repositioning of the Lighthouse Tourism by Expanding the Content of the Offer // Transactions on maritime science, 12 (2023), 2; 20, 13. doi: https://doi.org/10.7225/toms.v12.n02.020
Šerić, Neven; Melović, Marica; Bagarić, Lidija; Uglešić, Danko
Agro tourism as a leverage for the economic and social renewal: comparative analysis austria-Montenegro-Croatia // XII Međunarodna konferencija - Jahorinski poslovni forum 2023 Zbornik radova: Turizam u funkciji razvoja domaćeg poljoprivredno-prehrambenog sektora. Pale: Ekonomski fakultet Pale, 2023. str. 314-327
Meštrović, Dunja
Održivi marketing u visokom obrazovanju / Bagarić, Lidija ; Meler, Marcel (mentor);
Opatija, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, . 2022. doi: 10.13140/RG.2.2.14305.38246
Šerić, Neven ; Jakšić Stojanović, Anđela ; Bagarić, Lidija
The influence of the security perception of a tourist destination on its competitiveness and attractiveness // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Istočnom Sarajevu, (2022), 24; 33-44. doi: 10.7251/ZREFIS22240363S
Šerić, Neven ; Jakšić Stojanović, Anđela ; Bagarić, Lidija
The influence of the security perception of a tourist destination on its competitiveness and attractiveness // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Istočnom Sarajevu, 24 (2022), 33-44. doi: 10.7251/ZREFIS22240363S
Šerić, Neven ; Jakšić Stojanović, Anđela ; Bagarić, Lidija
Model kreiranja specijaliziranog turističkog proizvoda za post covid vrijeme // Jahorinski poslovni forum / Božić, Radomir (ur.). 2021. str. 85-97
Šerić, Neven ; Bagarić, Lidija ; Jakšić Stojanović, Anđela ; Keković, Nevena
Testing of the model of creating a specialized tourist product for post-COVID time // Transactions on maritime science, 10 (2021), 2; 526-538. doi: 10.7225/toms.v10.n02.021
Bagarić, Lidija ; Meštrović, Dunja ; Lončarić, Dina
Stavovi i percepcije o održivom marketingu u visokom obrazovanju // Suvremena trgovina (Zagreb), 46 (2021), 6; 28-30
Meštrović, Dunja ; Bagarić, Lidija ; Lončarić, Dina
Attitudes and perceptions of sustainable marketing in higher education ‒ designing a measurement instrument // Ekonomski vjesnik, 34 (2021), 2; 401-413. doi: 10.51680/ev.34.2.12