Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Lidija Bagarić

859

Lidija

Bagarić

izv. prof. dr. sc.

Naziv Uloga Akcije
Kreiranje tourism product cluba u funkciji repozicioniranja turističke destinacije suradnik
Upravljanje opskrbnim lancem u ugostiteljstvu suradnik
UČINKOVITOST STORYTELLINGA U KOMUNIKACIJI BRENDA I JAČANJU INTERESA ZA TURISTIČKOM DESTINACIJOM voditelj
Unaprjeđenje marketinškog pristupa poslovanju kroz sukreiranje vrijednosti suradnik
Izazovi primjene održivog marketinga u visokom obrazovanju voditelj
SMART BLUE TOURISM - pametna marina budućnosti voditelj na ustanovi
Naziv Akcije
Bagarić, Lidija Brand communication of mediterranean tourist destinations through promotional videos: YouTube channel overview // Economic and Social Development (Book of Proceedings), 99th International Scientific Conference on Economic and Social Development. Varaždin: University North; Varazdin Development and Entrepreneurship Agency, 2023. str. 44-52
Šerić, Neven; Bagarić, Lidija; Jakšić Stojanović, Anđela; Keković, Nevena Repositioning of the Lighthouse Tourism by Expanding the Content of the Offer // Transactions on maritime science, 12 (2023), 2; 20, 13. doi: https://doi.org/10.7225/toms.v12.n02.020
Šerić, Neven; Melović, Marica; Bagarić, Lidija; Uglešić, Danko Agro tourism as a leverage for the economic and social renewal: comparative analysis austria-Montenegro-Croatia // XII Međunarodna konferencija - Jahorinski poslovni forum 2023 Zbornik radova: Turizam u funkciji razvoja domaćeg poljoprivredno-prehrambenog sektora. Pale: Ekonomski fakultet Pale, 2023. str. 314-327
Meštrović, Dunja Održivi marketing u visokom obrazovanju / Bagarić, Lidija ; Meler, Marcel (mentor); Opatija, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, . 2022. doi: 10.13140/RG.2.2.14305.38246
Šerić, Neven ; Jakšić Stojanović, Anđela ; Bagarić, Lidija The influence of the security perception of a tourist destination on its competitiveness and attractiveness // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Istočnom Sarajevu, (2022), 24; 33-44. doi: 10.7251/ZREFIS22240363S
Šerić, Neven ; Jakšić Stojanović, Anđela ; Bagarić, Lidija The influence of the security perception of a tourist destination on its competitiveness and attractiveness // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Istočnom Sarajevu, 24 (2022), 33-44. doi: 10.7251/ZREFIS22240363S
Šerić, Neven ; Jakšić Stojanović, Anđela ; Bagarić, Lidija Model kreiranja specijaliziranog turističkog proizvoda za post covid vrijeme // Jahorinski poslovni forum / Božić, Radomir (ur.). 2021. str. 85-97
Šerić, Neven ; Bagarić, Lidija ; Jakšić Stojanović, Anđela ; Keković, Nevena Testing of the model of creating a specialized tourist product for post-COVID time // Transactions on maritime science, 10 (2021), 2; 526-538. doi: 10.7225/toms.v10.n02.021
Bagarić, Lidija ; Meštrović, Dunja ; Lončarić, Dina Stavovi i percepcije o održivom marketingu u visokom obrazovanju // Suvremena trgovina (Zagreb), 46 (2021), 6; 28-30
Meštrović, Dunja ; Bagarić, Lidija ; Lončarić, Dina Attitudes and perceptions of sustainable marketing in higher education ‒ designing a measurement instrument // Ekonomski vjesnik, 34 (2021), 2; 401-413. doi: 10.51680/ev.34.2.12
nije evidentirano
nije evidentirano