Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Saša Puzić

27135

Saša

Puzić

dr. sc.

Naziv Uloga Akcije
Tematska mreža 'Cjeloživotno obrazovanje dostupno svima' (TEMCO) voditelj na ustanovi
Socijalni identiteti, pristup visokom obrazovanju i odabir studija suradnik
HAND IN HAND: Osnaživanje socio-emocionalnih kompetencija i svijesti o različitosti učitelja širom Europe suradnik
Hand in Hand: Socijalne i emocionalne vještine za tolerantna i nediskriminirajuća društva (Pristup čitave škole) suradnik
Usporedba nacionalnih i vjerskih identiteta učenika srednjih škola u Hrvatskoj i Sloveniji suradnik
Razvoj kurikulumske kulture: Osnaživanje škola za razvoj i implementaciju školskog kurikuluma suradnik
Naziv Akcije
Puzić, Saša; Šabić, Josip; Odak, Iva; Marušić, Iris; Matić Bojić, Jelena; Pikić Jugović, Ivana Neke odrednice samoefikasnosti srednjoškolskih nastavnika za rad u multikulturnom okružju // HRVATSKA: PODVOJENO DRUŠTVO? SOCIOLOŠKI PRILOZI RASPRAVI, Knjiga sažetaka. Zagreb: Hrvatsko sociološko društvo, 2023. str. 60-61
Puzić, Saša; Marušić, Iris; Matić Bojić, Jelena; Pikić Jugović, Ivana; Šabić, Josip Obrazovne nejednakosti u srednjoškolskom obrazovanju iz učeničke i nastavničke perspektive. Zagreb: Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, 2023
Odak, Iva; Marušić, Iris; Matić Bojić, Jelena; Puzić, Saša; Bakić, Hrvoje; Eliasson, Nina; Gasteiger Klicpera, Barbara; Gøtzsche, Katinka; Kozina, Ana; Perković, Iva et al. Teachers’ social and emotional competencies : a lever for social and emotional learning in schools // Sociologija i prostor, 61 (2023), 1; 105-122. doi: 10.5673/sip.61.1.5
Puzić, Saša; Šabić, Josip; Marušić, Iris Neke odrednice samoefikasnosti nastavnika za poučavanje u socio-kulturno heterogenim razredima // Sociologija i prostor, 61 (2023), 2; 353-374. doi: 10.5673/sip.61.2.5
Gregurović, Margareta ; Puzić, Saša ; Odak, Iva Socioekonomski status, kulturni kapital i utjecaj pandemije COVID-19 na hrvatske maturante // 5. Dani obrazovnih znanosti „Kako poticati dobrobit u odgojno-obrazovnom okružju u izazovnim vremenima?“ – Knjiga sažetaka / Odak, Iva (ur.). Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2022. str. 72-72
Odak, Iva ; Puzić, Saša ; Baranović, Branislava ; Baketa, Nikola ; Matić Bojić, Jelena ; Marušić, Iris ; Pikić Jugović, Ivana ; Šabić, Josip ; Pijaca Plavšić, Eli Obrazovne nejednakosti u srednjem i visokom obrazovanju iz perspektive ključnih dionika obrazovnog sustava // 5. Dani obrazovnih znanosti "Kako poticati dobrobit u odgojno-obrazovnom okružju u izazovnim vremenima?" - Knjiga sažetaka / Odak, Iva (ur.). Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2022. str. 94-95
Šabić, Josip ; Puzić, Saša Exploring dropout risk in higher education in Croatia: An empirical analysis // Issues in educational research, 32 (2022), 3; 1153-1173
Puzić, Saša ; Baketa, Nikola ; Baranović, Branislava ; Gregurović, Margareta ; Matković, Teo ; Mornar, Mirta ; Odak, Iva ; Šabić, Josip O podzastupljenim i ranjivim skupinama studenata: prilozi unaprjeđivanju socijalne dimenzije visokog obrazovanja u Republici Hrvatskoj / On Underrepresented and Vulnerable Groups of Students: Contributions to the Enhancement of the Social Dimension of Higher Education in Croatia. Zagreb: Ministarstvo znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske ; Institut za društvena istraživanja, 2021
Puzić, Saša ; Šabić, Josip ; Odak, Iva Povezanost individualnih, socioekonomskih i sociokulturnih karakteristika studenata/ica s različitim mjerama rizika odustajanja od studija // VIII. Nacionalni kongres Hrvatskog sociološkog društva - Hrvatsko društvo i COVID-19 pandemija: kriza kao prilika? / Primorac, Jaka ; Kuti, Simona ; Marelić, Marko (ur.). Zagreb, 2021. str. 43-43
Puzić, Saša ; Šabić, Josip ; Odak, Iva Vocational School Students’ Aspirations for Higher Education and Selected Social Background Characteristics // Sociologicky casopis-czech sociological review, 57 (2021), 6; 661-682. doi: 10.13060/csr.2021.039
nije evidentirano
nije evidentirano