Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Slika profila

Anita Jeličić

26904

Anita

Jeličić

doc. dr. sc.

Naziv Uloga Akcije
Utjecaj medija na krizne situacije u društvu voditelj
Naziv Akcije
Stanek, Vitomir Naslovnica knjige kao sredstvo vizualne komunikacije s osvrtom na proces izrade naslovnica knjiga / Jeličić, Anita (mentor); Varaždin, . 2021
Majcenić, Tihana Persuazivnost u tržišnom komuniciranju / Jeličić, Anita (mentor); Varaždin, . 2021
Matić, Melita Korporativno vizualno komuniciranje s javnošću na primjeru Erste banke / Jeličić, Anita (mentor); Varaždin, . 2021
Šegović, Elvis Vizualne komunikacije kao sastavni dio korporativnog odnosa s javnostima na primjeru tvrtke Kraš d.d. / Jeličić, Anita (mentor); Varaždin, . 2021
Glavičić, Lucija Uloga popularne kulture u kreiranju standarda ljepote / Jeličić, Anita (mentor); Varaždin, . 2021
Petak, Lana Neverbalna komunikacija u javnom nastupu / Jeličić, Anita (mentor); Varaždin, . 2021
Florijanović, Ana Subliminalne poruke u oglašavanju / Jeličić, Anita (mentor); Varaždin, . 2021
Sinčić, Anita Boje i emocije u neverbalnoj komunikaciji / Jeličić, Anita (mentor); Varaždin, . 2021
Malčić, Matija Percepcija komunikacije brenda na društvenim mrežama / Jeličić, Anita (mentor); Varaždin, . 2021
Katalenić, Ivan Utjecaj emotivnih apela na potrošače / Jeličić, Anita (mentor); Varaždin, . 2021
nije evidentirano
nije evidentirano