Pregled po CROSBI profilu: Nina Pavlin-Bernardić (CROSBI Profil: 22048, MBZ: 265054)
Pronađeno 119 radova
-
1.Petričević, Ema; Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, NinaContextual and individual determinants of engagement in physics from the perspective of elementary school physics teachers // International Journal of Science Education, Objavljeno online 24.05.2022. (2022), Objavljeno online 24.05.2022.; 1-20 doi:10.1080/09500693.2022.2078518 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Huić, Aleksandra; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović Štetić, VesnaNASTAVNIČKI STILOVI MOTIVIRANJA STUDENATA – PROVJERA KRUŽNOG MODELA U VISOKOŠKOLSKOM KONTEKSTU // 23. Dani Psihologije u Zadru Knjiga sažetaka / Tucak Junaković, Ivana ; Macuka ; Ivana ; Tokić, Andrea (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilište u Zadru, 2022. str. 75-75 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
3.Pavlin-Bernardić, NinaZašto je humor učitelja bitan? // Varaždinski učitelj, 5 (2022), 9; 49-54 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
4.Balaž, Barbara; Pavlin-Bernardić, NinaHow is teacher enthusiasm related to students’ epistemic emotions? // 23. Dani psihologije u Zadru: Knjiga sažetaka / Tucak Junaković, Ivana ; Macuka, Ivana ; Tokić, Andrea (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2022. str. 46-46 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
5.Putarek, Vanja; Pavlin-Bernardić, Nina; Bunoza, BarbaraVaranje na ispitima: uloga motivacije za učenje i kontekstualnih čimbenika // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 31 (2022), 1; 89-111 doi:10.5559/di.31.1.05 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
6.Putarek, Vanja; Pavlin-Bernaridć, Nina; Huić, Aleksandra; Vlahović-Štetić, VesnaHigh school mathematics teachers’ methods, of teaching, assessment and motivating students: a qualitative study // Savremeni trendovi u psihologiji 2021
Novi Sad: Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu, 2021. str. 179-180 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
7.Pavlin-Bernardić, NinaVideo igre: bauk ili pomoć u razvoju vještina za budućnost // ENTER konferencija: Obrazovanje i povezane industrije
Split, Hrvatska, 2021. (pozvano predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, ostalo) -
8.Balaž, Barbara; Pavlin-Bernardić, NinaOdnos između epistemičkih emocija i motivacije za učenjem fizike tijekom nastave na daljinu // 3rd International Scientific Conference of the Department of Psychology of the Catholic University of Croatia: Coping with Crisis – Pathways Towards Resilience - Book of Abstracts / Pačić-Turk, Ljiljana ; Žutić, Maja (ur.).
Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište, 2021. str. 137-137 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
9.Balaž, Barbara; Pavlin-Bernardić, NinaOdnos između učeničkih procjena kvalitete poučavanja, kontrole i vrijednosti te epistemičkih emocija u okruženju nastave na daljinu i klasičnog oblika nastave // 28. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Izazovi suvremenog života – kako psiholozi mogu pomoći - Sažetci priopćenja
Virtualna konferencija, Hrvatska, 2021. str. 53-53 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
10.Kamenov, Luka; Pavlin-Bernardić, NinaStavovi studenata prema nastavi na daljinu u vrijeme pandemije COVID-19 // 25. Dani Ramira i Zorana Bujasa - knjiga sažetaka / Mikac, Una ; Mehulić, Jasmina (ur.).
Zagreb: Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatsko psihološko društvo, 2021. str. 109-109 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
11.Vlahovic, Sara; Suznjevic, Mirko; Pavlin- Bernardic, Nina; Skorin-Kapov, LeaThe Effect of VR Gaming on Discomfort, Cybersickness, and Reaction Time // 2021 13th International Conference on Quality of Multimedia Experience (QoMEX)
Montreal, Kanada: IEEE, 2021. str. 163-168 doi:10.1109/qomex51781.2021.9465470 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Balaž, Barbara; Pavlin-Bernardić, NinaDoes confusion predict greater engagement in learning physics? // The 19th Biennial EARLI Conference: "Education and Citizenship: Learning and Instruction and the Shaping of Futures"
Göteborg, Švedska, 2021. str. 317-317 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
13.Fileš, Tea; Pavlin-Bernardić, NinaStilovi humora sveučilišnih nastavnika kao prediktori evaluacije nastavnika i motivacijskih čimbenika u studenata // Odgojno-obrazovne teme, 4 (2021), 1; 41-64 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
14.Pavlin-Bernardić, NinaUloga konteksta u procesu obrazovanja // Kontekst u psihologiji - konceptualni, teorijski i istraživački aspekti / Kolesarić, Vladimir ; Ivanec, Dragutin ; Domijan, Dražen (ur.).
Zagreb: Novi redak, 2021. str. 257-282 -
15.Petričević, Ema; Putarek, Vanja; Pavlin-Bernardić, NinaUključenost u učenje matematike: uloga potrebe za spoznajom i ciljeva postignuća // 22. Dani psihologije u Zadru, Knjiga sažetaka / Burić, Irena ; Banai, Benjamin ; Macuka, Ivana ; Šimić, Nataša ; Tokić, Andrea ; Vidaković, Marina (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilište u Zadru, 2020. str. 138-138 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
16.Putarek, Vanja; Bunoza, Barbara; Pavlin-Bernardić, NinaOdnos između motivacijskih i kontekstualnih čimbenika te varanja na ispitima // 22. Dani psihologije u Zadru / Burić, Irena ; Banai, Benjamin ; Macuka, Ivana ; Šimić, Nataša ; Tokić, Andrea ; Vidaković, Marina (ur.).
Zadar, 2020. str. 133-133 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
17.Putarek, Vanja; Pavlin-Bernardić, NinaThe role of self-efficacy for self-regulated learning, achievement goals, and engagement in academic cheating // European journal of psychology of education, 35 (2020), 647-671 doi:10.1007/s10212-019-00443-7 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
18.Petričević, EmaOdrednice uključenosti u učenje fizike, 2019., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
-
19.Ćurković, Natalija; Pavlin-Bernardić, Nina; Kozina, MihaelKonceptualni okvir i razvoj instrumenta za identifikaciju darovitih desetogodišnjaka u području matematike // Izazovi u radu s darovitom djecom i mladima
Split, Hrvatska, 2019. (pozvano predavanje, domaća recenzija, ostalo, znanstveni) -
20.Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, VesnaKognitivni aspekti samoregulacije učenja // Kompetencija Učiti kako učiti: teorijske osnove i istraživanja u hrvatskom kontekstu / Vizek Vidović, Vlasta ; Marušić, Iris (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, 2019. str. 73-86 -
21.Pavlin-Bernardić, Nina; Vizek Vidović VlastaOdređenje i modeli samoregulacije učenja // Kompetencija Učiti kako učiti: teorijske osnove i istraživanja u hrvatskom kontekstu / Vizek Vidović, Vlasta ; Marušić, Iris (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, 2019. str. 57-70 -
22.Putarek, Vanja; Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, NinaRelations of patterns of perfectionism to BIS sensitivity, achievement goals and student engagement // Learning and motivation, 68 (2019), 101596, 14 doi:10.1016/j.lmot.2019.101596 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
23.Pavlin-Bernardić, Nina; Putarek, Vanja; Pervan, PetraMotivacijska uvjerenja, ustrajnost i uključenost u matematiku kod učenika različitih gimnazijskih smjerova // 24. Dani Ramira i Zorana Bujasa / Jelić, Margareta ; Tomas, Jasmina (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Odsjek za psihologiju, 2019. str. 116-116 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
24.Putarek, Vanja; Pavlin-Bernardić, Nina; Nakić, Anamari; Horvat Dmitrović, LanaMotivacija za učenje matematike kod studenata elektrotehnike i računarstva // 24. Dani Ramira i Zorana Bujasa / Jelić, Margareta ; Tomas, Jasmina (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Odsjek za psihologiju, 2019. str. 122-122 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
25.Pavlin-Bernardić, Nina; Vučetić, SanjaAdolescencija, adaptacija, atribucija... Ili radionice o učenju // 26. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Sažetci priopćenja / Brajša-Žganec, A. ; Penezić, Z. ; Tadić Vujčić, M. (ur.).
Jastrebarsko: Naklada Slap, 2018. str. 205-205 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)