Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Inicijalno obrazovanje predmetnih nastavnica i nastavnika: Motivacija, identiteti i socio-emocionalne kompetencije
vanjski suradnik
Naziv
Akcije
Pedić Duić, Paula ; Petrović, Dora ; Pavin Ivanec, Tea
Odnos učeničke percepcije upravljanja razredom i interesa za predmet : uloga percipirane emocionalne angažiranosti učitelja i veličine razrednog odjela // 26. Dani Ramira i Zorana Bujasa : preliminarna knjiga sažetaka. Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2023. str. 27-27
Pavin Ivanec, Tea ; Defar, Ana
Motivation for the Choice of the Teaching Profession: The Role of Prospective Teachers’ Personality Traits, Emotional Competence, and Life-Satisfaction // SAGE Open, 13 (2023), 2; 1-10. doi: 10.1177/21582440231182594
Pavin Ivanec, Tea
Motivation for the choice of a teaching career: comparison of different types of prospective teachers in Croatia // JET. Journal of education for teaching, 49 (2023), 3; 355-369. doi: 10.1080/02607476.2022.2113736
Jagarinac, Dorotea
Povezanost samopoimanja sa školskim uspjehom u nižim razredima osnovne škole / Pavin Ivanec, Tea (mentor);
Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2022
Međimorec, Maja
Neke odrednice motivacije za roditeljstvo kod mladih / Pavin Ivanec, Tea (mentor);
Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2022
Kirčenkov, Kristina
Povezanost emocionalne kompetencije i nekih aspekata akademskog postignuća / Pavin Ivanec, Tea (mentor);
Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2022
Banić, Ema
Povezanost emocionalne kompetencije i kvalitete bliskih odnosa studenata / Pavin Ivanec, Tea (mentor);
Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2022
Pavin Ivanec, Tea ; Fabijanić, Iva
Some predictors of university students’ subjective well-being in Croatia during the COVID-19 pandemic // European journal of mental health, 17 (2022), 2; 31-42. doi: 10.5708/ejmh.17.2022.2.5
Ivana, Pikić Jugović ; Maskalan, Ana ; Pavin Ivanec, Tea
Rodne razlike i motivacija za nastavničku profesiju : zašto se muškarci rjeđe odlučuju za poučavanje? // 5. Dani obrazovnih znanosti "Kako poticati dobrobit u odgojno-obrazovnom okružju u izazovnim vremenima?" - Knjiga sažetaka / Odak, Iva (ur.). Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2022. str. 28-28
Pavin Ivanec, Tea
The lack of academic social interactions and students’ learning difficulties during COVID-19 faculty lockdowns in Croatia: the mediating role of the perceived sense of life disruption caused by the pandemic and the adjustment to online studying // Social sciences, 11 (2022), 2; 42, 11. doi: 10.3390/socsci11020042