Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Utjecaj odabranih varijabli ambalaže na kupnju prehrambenih proizvoda prezentiranih na analognom i digitalnom mediju
voditelj
Optimiranje parametara termalnih procesa materijala
suradnik
Utjecaj odabranih čimbenika ambalaže na izbor i kupnju prehrambenih proizvoda
suradnik
Karakterizacija čimbenika koji utječu na percepciju boja na ambalažnim proizvodima
suradnik
Naziv
Akcije
Vidanec, Dafne; Miljković, Petar
Artificial Intelligence within Graphical Production Management Context // 29. International Scientific Conference Society and Technology 2024 -Creative Industries and Artificial Intelligence: Book of Abstracts. Maribor: Alma Mater Europea - ECM, 2024. str. 44-44
Valdec, Dean ; Tomerlin, Renata ; Hajdek, Krunoslav ; Miljković, Petar
Influence of the Polymer Plate Thickness on the Plate Distortion Factor in Flexography // Tehnički glasnik, 16 (2022), 1; 47-52. doi: 10.31803//tg-20210629221349
Kurečić, Petar ; Benjak, Ivana ; Miljković, Petar
A Review of The Influence of Information Technologies on Contemporary Trade // Economic and social development / Lorga da Silva, Ana ; Merkas, Zvonko ; Resende, David (ur.). 2022. str. 34-41
Jelaković, Andrea ; Valdec, Dean ; Hajdek, Krunoslav ; Miljković, Petar
Preferencije boja i njihova povezanost s emocijama čovjeka // Printing & Design 2022 / Žiljak Gršić, Jana (ur.). Zagreb: FotoSoft (FS), 2022. str. 16-24
Miljković, Petar ; Valdec, Dean
Elektroničko izdavaštvo u mrežnoj komunikaciji Flip PDF // Knjiga sažetaka, Printing&Design22 / Žiljak Gršić, Jana (ur.). Zagreb: FotoSoft (FS), 2022. str. 42-42
Krznar, Matija
Primjena papirnatog efekta na termoskupljajućoj foliji / Hajdek, Krunoslav (mentor); Miljković, Petar (neposredni voditelj).
Koprivnica, Sveučilište Sjever, . 2021
Bratić, Diana ; Palić, Mirko ; Miljković, Petar
Sentiment Analysis of the Infographics on Social Media // Proceedings of FEB Zagreb ... International Odyssey Conference on Economics and Business / Načinović Braje, Ivana ; Jaković, Božidar ; Ferjanić Hodak, Danijela (ur.). 2021. str. 1073-1082 doi: 10.22598/odyssey/2021.3
Haluga, Vesna ; Miljković, Petar ; Kurečić, Petar
Digital Campaign as an Information and Communication Tool for Tourist Promotion during the Corona Crisis – The Media Campaign „Međimurje Gives More“ as an Example // Economic and social development / Yagubov, Sakit ; Aliyev, Sannur ; Mikić, Mihaela (ur.). 2021. str. 1178-1184
Bratić, Diana ; Stanić Loknar, Nikolina ; Jurečić, Denis ; Miljković, Petar
EVALUACIJA UPOTREBLJIVOSTI WEB SADRŽAJA PRIMJENOM UMJETNE INTELIGENCIJE // Zbornik sažetaka Printing & Design 2021 / Žiljak Gršić, Jana (ur.). Zagreb: FotoSoft (FS), 2021. str. 1-1