Pregled po CROSBI profilu: Miroslav Mandić (CROSBI Profil: 21616, MBZ: 257553)
Pronađeno 47 radova
-
1.Vranešević, Tihomir; Ozretić Došen, Đurđana; Pavičić, Jurica; Piri Rajh, Sunčana; Sinčić Ćorić, Durbavka; Tomašević Lišanin, Marija; Tkalac Verčič, Ana; Palić, Mirko; Krupka, Zoran; Mandić, Miroslav et al.Osnove marketinga. Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021 (ostalo)
-
2.Mandić, Miroslav; Puljak, DubravkaThe impact of various information sources on mothers of generations x and y when purchasing toys // IJMBS Journal (International Journal of Multidisciplinarity in Business and Science), 4 (2018), 5; 99-108 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Renić, Mijo; Mandić, MiroslavPretestiranje anketnog upitnika za potrebe testiranja modela percepcije pravednosti i lojalnosti klijenata poduzeća koja primjenjuju strategiju upravljanja odnosima s klijentima // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 16 (2018), 1; 1-19 doi:10.22598/zefzg.2018.1.1 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
4.Vranešević, Tihomir; Pandža Bajs, Irena; Mandić, MiroslavUpravljanje zadovoljstvom klijenata. Zagreb: Accent, 2018 (monografija)
-
5.Mandić, Miroslav; Skočibušić IvanaResearch into the influence of parents’ incomes on the purchasing of healthy foods for children in Croatia // Proceedings of the International Conference Theory and Applications in the Knowledge Economy, TAKE 2017 – Zagreb, Croatia, 12 to 14 July 2017 / Tomé, Eduardo ; Neumann, Gaby ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Faculty of Economics at the University of Zagreb and E4 Conferences, 2017. str. 235-247 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Mandić, Miroslav; Sarajlić, HalidaIstraživanje kriterija pri odabiru pokretne komunikacijske mreže // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 15 (2017), 2; 45-68 doi:10.22598/zefzg.2017.2.45 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
7.Mandić, Miroslav; Rešetar MatejaResearch on students’ satisfaction with banking services // IJMBS Journal (International Journal of Multidisciplinarity in Business and Science), 3 (2017), 3; 93-100 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
8.Mandić, Miroslav; Valiček, Vladislav; Skelin, ZrinkaThe best CRM practice in hospitality in Croatia // Book of Papers 1st Croatian Direct Marketing Association Conference THEME: INTEGRATED MARKETING Challenges of big data technology / Dobrinić, Damir (ur.).
Zagreb: CRODMA (Croatian Direct Marketing Association), 2016. str. 157-167 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Mandić, Miroslav; Jelečanin, BrunoThe potential of CrossFit in sport tourism // STC'16 SPORT TOURISM CONFERENCE - RED, GREEN AND BLUE STRATEGIES / Bučar, Kristina ; Renko, Sanda (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Zagreb Sveučilišta u Zagrebu, 2016. str. 41-42 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
10.Mandić, Miroslav; Zbodulja MatejaImportance of employees in CRM implementation // 2014 M-SPHERE Book of Papers / Vranešević, T. (ur.).
Zagreb: Accent, 2014. str. 286-291 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso)) -
11.Mandić, Miroslav; Fudurić, MoranaSporting events with a cause: the case of Croatian rugby Union and Women's shelter // 7th INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE ON KINESIOLOGY FUNDAMENTAL AND APPLIED KINESIOLOGY-STEPS FORWARD / Milanović, Dragan ; Sportiš, Goran (ur.).
Zagreb: Faculty of Kinesiology, University of Zagreb, Croatia, 2014. str. 478-478 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
12.Mandić, Miroslav; Vranešević, TihomirUNDERSTANDING CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM) IN LEADING CROATIAN COMPANIES // 23rd CROMAR CONGRESS Marketing in a Dynamic Environment – Academic and Practical Insights / Grbac, B., Lončarić, D., Dlačić, J. (ur.).
Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija, 2013. str. 386-399 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Mandić MiroslavSatisfaction with CRM implementation in Croatian companies // Book of Abstacts 2nd International M-Sphere Conference for Multidisciplinarity in Science and Business / Vranešević, Tihomir ; Peručić Doris ; Mandić Miroslav: Hudina Boris ; Plantić Tadić Diana (ur.).
Zagreb: Accent, 2013. str. 74-74 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
14.Mandić, Miroslav; Crnković, Ksenija; Vranešević, TihomirThe application of online focus groups in market research // Proceedings of the 1st Dubrovnik International Economic Meeting DIEM 2013 Scientific Conference on Innovative Approaches to the Contemporary Economic Problems / Vrdoljak Raguž, Ivona ; Lončar, Iris (ur.).
Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku, 2013. str. 669-679 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
15.Radišić, DarkoUpravljanje portfoliom maraka u konditorskoj industriji, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
16.Mandić, MiroslavRevision of Custumer Relationship Managemnet (CRM) acceptance in Croatia // Book of Abstracts 1st International M-Sphere Conference for Multidisciplinarity in Science and Business / Vranešević, Tihomir ; Peručić Doris ; Mandić Miroslav: Hudina Boris (ur.).
Zagreb: Accent, 2012. str. 32-32 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
17.Mandić, Miroslav; Pavlović, AnaIstraživanja očekivanja i zadovoljstva studenata diplomskog studija smjera marketing // Ekonomsko obrazovanje u Republici Hrvatskoj - jučer, danas, sutra / Čavrak, Vladimir ; Gelo, Tomislav (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Zagreb, 2012. str. 47-49 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo) -
18.Mandić, Miroslav; Vranešević, TihomirSuccessful Customer Relationship Management implementation // 6th International Conference „An Enterprise Odyssey: Corporate goverence and public policy – path to sustainable future“ / Lovorka Galetić - chairperson (Faculty of Economics and Business, Zagreb) (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Zagreb, 2012. str. 179-180 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
19.Mandić, MiroslavŽivotna vrijednost klijenta // Marketing i baze podataka / Dobrinić, Damir (ur.).
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike, 2011. str. 162-171 -
20.Barbir, Saša; Bosilj, Neven; Dobrinić, Damir; Gerić, Sandro; Gregurec, Iva; Hutinski, Željko; Kirinić, Valentina; Mandić, Miroslav; Mekovec, Renata; Miličić, Miroslav et al.Marketing i baze podataka / Dobrinić, Damir (ur.).
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike, 2011 -
21.Mandić, MiroslavIMPORTANT ELEMENTS IN CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGAMENT (CRM) IMPLEMENTATION // International Journal of Management Cases, Special Issue: 8th CIRCLE Conference 2011 / Davies, Barry J., Vignali, Claudio, Vranešević, Tihomir (ur.).
Lancahire: Access Press UK, 2011. str. 347-352 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
22.Mandić, MiroslavUpravljanje odnosima s klijentima kao temeljna odrednica upravljanja marketingom, 2011., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
-
23.Mandić, Miroslav; Vranešević, TihomirCustomer Relationship Management (CRM) acceptance in Croatia // CIRCLE, 6th International Conference For Consumer Behavior and Retailing Research
Austria, 2009. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
24.Vranešević, Tihomir; Mandić, Miroslav; Horvat, SandraTržišna vrijednost marke // Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju (Customer value in a dynamic environment) / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci i CROMAR - Hrvatska zajednica udruga za marketing, 2008. str. 199-213 -
25.Vranešević, Tihomir; Bogunović, Branko; Mandić, MiroslavInternationalization of SMEs in Croatia // Handbook of Research on European Business and Enterpreneurship – Towards a Theory of Internationalization / Dana, L.P. ; Welpe, I.M. ; Han, M. ; Ratten, V. (ur.).
Gloucester, UK: Edward Elgar Publishing Limited, 2008. str. 135-149