Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Najdanović, Zoran; Palić, Mirko
Destination Branding in Medical Tourism: Opportunities for Croatia // Proceedings of the 28th CROMAR Congress “Marketing in Multiverse: From Real to Virtual”. Pula i Zagreb: Juraj Dobrila University of Pula, Faculty of Economics and Tourism "Dr. Mijo Mirković"; Croatian Academy of Sciences and Arts, 2024. str. 123-141
Sabljić, Petra
UTJECAJ STAVOVA I SKEPTICIZMA NA FORMIRANJE NAMJERE KUPOVINE ZELENIH PROIZVODA U KASNIH ADOLESCENATA / Palić, Mirko (mentor);
Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2023
Mikulek, Iva
Etika u marketingu kozmetičke industrije / Palić, Mirko (mentor);
Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2023
Fortuna, Matea
Specifičnosti prodaje putem omnikanala na digitalnim platformama / Palić, Mirko (mentor);
Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2023
Bošnjak, Valentina
Stvaranje iskustva s alatima digitalnog marketinga u online maloprodaji / Palić, Mirko (mentor);
Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2023
Perković, Valentina
Upravljanje marketingom u maloprodaji s ciljem povećanja zadovoljstva kupaca / Palić, Mirko (mentor);
Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2023
Domaćina, Luka
Upotreba korisničkih podataka u marketingu društvenih mreža / Palić, Mirko (mentor);
Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2023
Krpan, Karlo
The main determinants of consumer behavior when shopping online / Palić, Mirko (mentor);
Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2023
Stubičar, Barbara
Utjecaj izgleda i uređenja prodavaonice na ponašanje kupaca u maloprodaji / Palić, Mirko (mentor);
Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2023
Sabina Sačer
UČINKOVITOST PSIHOGRAFSKOGA SEGMENTIRANJA KORISNIKA DRUŠTVENIH MREŽA POMOĆU NJIHOVIH DIGITALNIH OTISAKA / prof.dr.sc. Mirko Palić ; izv.prof.dr.sc. Krunoslav Matešić (mentor);
Zagreb, Sveučilište u Zagrebu, . 2023