Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
Karamarko, Nikola
BRANDING UGOSTITELJSKO-TURISTIČKIH PROIZVODA KAO PREDUVJET KONKURENTNOSTI HRVATSKOGA TURIZMA / Ružić, Drago (mentor);
Osijek, Ekonomski fakultet u Osijeku, . 2009
Karamarko, Nikola
Upravljanje znanjem kao nova menadžerska paradigma // Tourism and hospitality management, Volume 15 (2009), Number 1; 117-128
Karamarko, Nikola
IDENTITET HRVATSKOG TURIZMA // Turizam i hotelska industrija 2008. / Ivanović, Zoran (ur.). Rijeka: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 617-628
Ružić, Drago ; Karamarko, Nikola
Branding hrvatskih hotela s oznakom marke Q - Quality Hotels // Tourism & Hospitality Industry 2006: New Trends in Tourism and Hospitality Management / Zoran Ivanović (ur.). Rijeka: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2006. str. 605-621
Karamarko, Nikola
Izgradnja hrvatskih turističkih brandova u funkciji razvoja opskrbe i izvoza, // Stanje i razvojne mogućnosti u aktualnom informatičkom okruženju / Meler, Marcel ; Ružić, Drago (ur.). Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2004. str. 25-38
Karamarko, Nikola
TRENDOVI BRANDIRANJA HOTELA U HRVATSKOJ // TOURISM & HOSPITALITY INDUSTRY 2004 / Ivanović, Zoran (ur.). Rijeka: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2004. str. 967-986
Karamarko, Nikola
Kvaliteta planiranja i poslovnog uspjeha hotela / Avelini Holjevac, Ivanka (mentor);
Opatija, Fakultet za turistički i hotelski menadžment, . 2003
Avelini Holjevac, Ivanka ; Karamarko, Nikola ; Marković, Suzana
Oblici turističkog korištenja Parka prirode Učka // Osnove dugoročnog razvoja parka prirode Učka / Vujić, Vidoje (ur.). Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2002. str. 168-x